Monday, October 3, 2011

Bajet: Lu sakit otak atau gila?



Gua terus terang cakap dah tahap tak boleh nak tengok muka budak penjubo tegar dari utara tu. Macam taik gua tengok.

Wah nak bentangkan bajet pulak hari ni dia..Bajet nak sewa hotel kat Thailand ke? Lu siapa weh nak bentangkan bajet? Lu ingat ada orang peduli dengan bajet lu. Kenapa lu dah macam sasau? Banyak sangat keluar air? Atau makin sasau pasal video kongkek lu nak keluar satu lagi?

Macam bagus je lu..Kalau lu lupa gua nak ingat kan lu sikit..Lu tu bekas banduan..sedar sedarlah diri tu sikit. Jangan nak tunjuk lu macam bagus. Taik tetap taik..

Blogger DET kata  akan ada persamaan antara bajet budak penjubo ni dengan bajet yang akan PM bentangkan. Ada musang berbulu babi dari Pejabat Perdana Menteri. Betul kah ni? Bocorkan teks ucapan PM?

Pegi mampus dengan tu semua. Gua kalau budak penjubo tu cakap 100 patah perkataan...600 billion perkataan gua tak caya..Pendek kata..sampai mampus gua tak percaya dengan budak kaki jubo ni. Lidah dia dah tak boleh nak lurus..Tulah asyik menjubo je..

HamPAS cepat cepat buat hudud..dan manusia yang pertama kena sula di Malaysia ni adalah penjubo tegar dari utara yang namanya...Papa Hebat Anugerah Syaitan..Kah Kah Kah..

Bajet yang akan dibentangkan oleh penjubo tegar hari ni bertajuk .. 1 Jubo : Berjubo di Malaysia, Thailand juga tidak dilupakan.

No comments:

Post a Comment