Monday, October 24, 2011

Biseksual tetap biseksual



Dewan Pemuda HamPAS Pahang menyatakan bantahan mereka terhadap konsert penyanyi Elton John yang bakal di adakan di Genting Highlands pada 22 November depan.

Mereka membantah konsert itu kerana mengatakan bahawa konsert itu akan menjadi penyumbang kepada masalah sosial termasuklah kepada soal gejala hubungan sejenis.

Kenal benarkah Dewan Pemuda HamPAS kepada Elton John? Adakah video seks yang mereka telah tonton yang membolehkan dakwaan mereka itu sebagai berasas?

Di Malaysia, pelaku hubungan sejenis yang telah didakwa dan sedang didakwa bahkan mempunyai rakaman video seks dengan China Doll tetap dijulang sebagai hero mereka. Tidakkah mereka sedar bahawa siapa sahaja dan di mana sahaja  biseksual dilakukan ianya tetap biseksual dan ianya di luar tabie manusia normal.

Jika Elton John yang bukan Islam tetap dibantah pelakuan biseksualnya bagaimana pula jika pelakunya adalah seorang Islam?

Baca SINI untuk penjelasan lanjut...

1 comment:

  1. Jangan risau...nanti anwar nasihat pas jgn ganggu si elton tu....kan anwar tu punahsihat....dan pas lak angguk2 setuju aje...

    ReplyDelete