Monday, January 3, 2011

Sam Ketot Merapu lagi

Panglima Perang PKR, Sam Ketot yang gagah berani merapu lagi. Kali ini beliau mahu menjadikan tahun baru 2011 sebagai tahun Pemulihan Malaysia.

Apa yang tidak kena dengan Malaysia sehingga mahu menjadikan tahun ini sebagai Tahun Pemulihan?

Yang kita harapkan tahun baru ini, Malaysia harus dipulihkan kestabilan politiknya tanpa ada sebarang demonstrasi jalanan yang bodoh, tidak berkembang budaya gay di Malaysia, tidak ada doa pecah perut yang ditujukan kepada orang Islam yang lain, tidak ada Melayu yang mempertikaikan hak Sultan dan ketuanan Melayu dan perkara-perkara yang memburukkan Malaysia oleh pihak sebelah sana.

Aku pula sekadar mengharapkan, tahun 2011 ini, Sam Ketot akan berjaya dipulihkan, setidak-tidaknya untuk duduk sama rendah dan berdiri sama tinggi. Hehehe..

2 comments:

  1. apakah sam ketot ni dah tidak mempunyai akal lagi. Adakah sam ketot rasa nya malaysia ni dah tak selamat lagi, adakah sam ketot ni ulang alik dari rumah kemana sahaja tak selamat? orang boleh keluar rumah dan balik ke rumah dengan selamat sam ketot kata tak selamat dan perlu di pulih kan? hai. sam ketot...sam ketot (sambil mengeleng kepala)

    ReplyDelete
  2. pulihkan dulu parti carca marba kao tu....menang pun ngelat ada hati nak cakap bayak.....podah

    ReplyDelete