Friday, December 17, 2010

Saya Gay, Saya Ok??

Hebat memang hebat..Malaysia boleh!! Terkejut bila aku melihat video ini yang ditunjukkan oleh sahabat blogger politikputramerdeka.

Tanpa segan silu, orang muda ini mengaku bahawa dirinya gay dan mencari kekuatan yang ada di dalam diri seorang gay. Aduh..benarkah dunia sudah mahu kiamat?

Tidak ada apa yang perlu dicari oleh seorang gay sebenarnya..tidak ada sebarang kekuatan yang perlu dicari selain dari kekuatan untuk memohon ampun dan taubat dari Allah s.w.t.

Nabi tidak mengaku umat..Sedangkan isteri sendiri pun dilarang untuk 'didekati' dari belakang inikan pula seorang lelaki 'mendekati' lelaki yang lain..

Apa mahu jadi sebenarnya dengan dunia? Benarlah seperti yang junjungan besar katakan..jahiliyyah pasti akan berulang kembali..Tunggu saja kehadiran dajal...

Aku kelu..nak muntah..loya tekak..naik angin dan macam-macam rasa yang ada dalam kepala aku sekarang...

Jangan jadikan ini sebagai budaya, SAYA GAY, SAYA OK!!! Kalau tidak, percayalah andalah yang sedang mengkiamatkan dunia...!!!!!

5 comments:

  1. Saya gay, saya nak mampus dengan cara paling dilaknat Allah.

    ReplyDelete
  2. JGN SLHKAN MAK BAPAK DIA TP SLHKAN ANUWAR BERAHIM YG PERJUANGKAN GAY..DIA GAY DIA OK..DIA NAK MAMPOS JADI GAY LANTAK KE DIA! KEHKEHKEH HARKKK PTUIHHH!!

    ReplyDelete
  3. saya baru menonton clip gay ni mlm tadi...terkedu seketika...saya harap dia boleh berubah....

    ReplyDelete
  4. kena ada gerakan hapuskan gejala gay ni,kerana ia boleh membahayakan semua rakyat Malaysia.pada pendapat aku kita perlu satu pendekatan yang boleh menarik mereka kembali ke pangkal jalan.jgn guna cara kasar sebab akan menyebabkan mereka lebih jauh tersasar nanti.contoh pendekatan kita ni sebagai orang biasa yang ada akses ke internet kita buat blog dan seru semua blogger buat satu gerakan besar-besaran memberi maklumat dan menasihati golongan gay terutamanya Melayu Islam tentang kiamat dan musibah yang Allah akan turunkan pada kita di dunia dan akhirat.memanglah golongan gay ni kena dosa tapi kalau kita x buat apa2 usaha menghapuskan gejala ni dengan kita2 kena musibah.kita buat apa yang kita mampu,hari kiamat kita x boleh nak halang atau hentikan kerana kuasa Tuhan tapi takkan kita nak biarkan diaorang ni mempercepatkan lagi hari kiamat kerana kemurkaan Allah.kalau aku silap berkata2 ni tolonglah tegur.

    ReplyDelete
  5. Dia kena cari kekuatan untuk cari diri sebenar sebelum kena henyak dalam kubur.

    ReplyDelete