Saturday, December 18, 2010

Mana lebih hawau?





Kecoh PAS Bukit Katil Melaka apabila dikatakan UMNO meletakkan bendera di pagar masjid di Bukit Katil ketika Perdana Menteri hadir merasmikan masjid tersebut.

Pandai pula PAS berkata UMNO menggunakan masjid untuk mencari pengaruh politik. Selama ini, bila kafir lahanat sekutu PAS memberikan ucapan di dalam masjid sambil orang Islam menjadi pendengar setia kepada ucapan itu, PAS diam seribu bahasa bahkan dikatakan tidak ada salahnya dengan tindakan tersebut.

Di dalam demo anti Syabas di ibukota baru-baru ini, kafir-kafir lahanat sekutu PAS bergerak di dalam masjid pun PAS diam seribu bahasa. Dengan membawa sepanduk, menggunakan alat pembesar suara terpekik terlolong bagai orang dirasuk hantu...PAS diam seribu bahasa.

Apabila Teresa Kok berkata, laungan azan adalah membingitkan dan mengganggu tidurnya, PAS diam seribu bahasa.

Soalnya..mana yang lebih mencemarkan masjid?Mengikat bendera di pagar luar masjid atau berceramah di depan jemaah Islam di hadapan mimbar masjid oleh kafir lahanat?

Kalau mahu menegur UMNO berhubung perkara ini, PAS sila-silalah renungkan diri. Jangan jadi ketam mengajar anak berjalan lurus dan belajar-belajarlah untuk mencermin diri sendiri!!!!

2 comments:

  1. Ahli tegar PAS harus taubat kerana diperbudakkan oleh Nik Aziz dan A Hadi Awang kerana mengharapkan sedikit undi bukan kearah menegakkan negara umat Islam yg syumul.........

    ReplyDelete
  2. Kepada Ahli PAS tegar, sy mengharapakan supaya bertaubat segera kerana jelas telah ditipu dan diperbudakkan oleh Nik Aziz dan A Hadi Awang dlm menjual maruah Islam dg harga yg paling murah. Lebih murah dari zaman Almarhum Dato' Asri lagi.

    Kalau dahulu Nik Aziz mencaci Dato' Asri kaki lagu Hindustan sekarang Nik Aziz dan A Hadi Awang memperjuangkan kaum Hindu Kuffar dari perjuangan Islam yg syumul.

    Sudah jelaslah Nik Aziz yg seleweng perjuangan Islam bukan Almarhum Dato' Asri!

    Allah SWT Maha Adil Maha Bijaksana telah membuktikan semua ini sebelum Nik Aziz menemui ajalnya.

    ReplyDelete