Monday, November 21, 2011

Pasukan Harimau Muda menang emas adalah kerana kekuatan Pakatan?



Tahniah kepada skuad Harimau Muda kerana berjaya 'mematahkan sayap' sang Garuda Muda yang begitu angkuh di hadapan ratusan ribu penyokong fanatik mereka.

Sesungguhnya kejayaan skuad Harimau Muda ini adalah kerana kekuatan Pakatan Rakyat yang tidak mengenal jemu kerana menyalahkan UMNO ke atas setiap apa jua yang berlaku di dalam Malaysia.

Menteri Belia dan Sukan Pakatan Rakyat adalah tunggak utama yang telah berjaya menentukan kemenangan ini dan sokongan yang padu serta doa mustajab dari wali selipar penjaga pintu syurga, Nik Ajis adalah faktor segalanya untuk kemenangan skuad Harimau Muda.

Itu adalah kenyataan akhbar daripada pejabat Menteri Belia dan Sukan Pakatan Rakyat di Putrajaya seperti yang dilaporkan oleh akhbar Angan-angan Mat Jenin.

p/s: Adakah angkuh pimpinan Pakatan sama angkuhnya dengan penyokong fanatik Garuda Muda? Adakah pimpinan Pakatan akan berani tampil untuk mengucapkan tahniah kepada kerajaan terutamanya kepada Kementerian Belia dan Sukan di atas kemenangan yang sungguh membanggakan semalam?

No comments:

Post a Comment