Wednesday, March 28, 2012

Kalau nak beli SPEAKER..beli yang original



Tentu di antara kita biasa mendengar tentang istilah SPEAKER. Tugas utama speaker ialah mengeluarkan bunyi seperti yang diarahkan oleh manusia mengikut kehendak manusia yang mengawal speaker tersebut.

Tetapi lain pula halnya dengan speaker di Selangor. Speaker di Selangor mampu mengeluarkan bunyinya lain daripada yang sepatutnya. Kalau lagu Ombak Rindu yang dipasang mungkin sahaja lagu Hukum Karma pula yang bakal berkumandang. Speaker di Selangor sangat degil etikanya. Speaker di Selangor boleh mengeluarkan arahan mengikut kemahunnya sendiri dan speaker di Selangor hanya boleh diprogam oleh tuan punya kilang speaker.

Baru-baru ini speaker di Selangor buat hal lagi tetapi mungkin kerana cd yang dimainkan rosak menyebabkan speaker di Selangor terlepas bunyi yang tidak sepatutnya. Akibat daripada itu ramai yang mula sedar bahawa speaker di Selangor amatlah jelek etikanya.

Orang-orang Selangor kenalah sematkan dalam hati..Lain kali jika ingin membeli speaker belilah yang original kerana jika tidak anda hanya akan berdepan dengan speaker cetak rompak yang kelilingnya tentulah lanun yang amat rakus.

No comments:

Post a Comment