Tuesday, March 20, 2012

Orang paling tidak ada perasaan dalam Malaysia



Jika dihitung dari perkiraan blogger PAPA GOMO, hari ini dikatakan genap setahun usia penayangan video yang dikatakan dilakonkan oleh seorang pemimpin tersohor Pakatan.

Dengan olahan yang cukup menarik, GOMO dan beberapa sahabat blogger mengingatkan kepada rakyat Malaysia akan kewujudan video dan menyeru kepada seluruh rakyat Malaysia akan ciri-ciri yang perlu ada kepada individu untuk menjadi pemimpin apatah lagi jika menyimpan hasrat untuk menjadi seorang Perdana Menteri.

Setahun bukanlah detik yang terlalu pendek. Terlalu banyak ruang yang diberikan kepada pelaku itu sehinggakan kita terlupa untuk memperkatakan perkara yang banyak belum dapat dibuktikan akan kewujudan video itu. Yang jelas dan nyata, JAM OMEGA masih belum dapat dibawa kepada tontonan umum dan kalau benarlah seperti kata isteri individu itu bahawa JAM OMEGA ada di dalam simpanannya, apalah sukar sangat untuk dibuktikan kesahihan dakwaan itu.

Yang paling kita tunggukan ialah BILA PELAKU DI DALAM VIDEO ITU MAHU MENYAMAN PAPA GOMO DAN ESKAY YANG SECARA TERANGNYA MENYEBUT NAMA PELAKU DI DALAM VIDEO ITU.

Teringat pula pada pepatah Melayu, JIKA DIAM TANDA SETUJU.

No comments:

Post a Comment