Thursday, September 22, 2011

Rumah gua nak kena bakar..Gila betul!!



Kalau rumah nak kena bakar gua nak call sapa? Tentulah call polis..Takkan nak call mak bidan pulak kan..

Kalau gua tak buat hal dan sejak dulu percaya polis tentu tak malu nak call polis keluarga Mat Sapu yang kata polis macam-macam pandai pulak buat laporan polis bila rumah dia nak kena bakar. Dasar tak tau malu.

Anak lelaki kata. ada unsur sabotaj dari polis yang didakwa cuba melakukan perkara tu tapi dalam yang sama anak perempuan dia (yang selalu potong stim bapak masa nak kongkek) pulak buat laporan polis..Kah Kah Kah..

Weh lu orang punya bapak kata dia kena langgar dengan kenderaan polis masa BERSHIT hari tu..Lu orang masih percaya kah pada polis?

Agak-agaknya polis nak percaya pada sapa? Nak percaya pada anak lelaki  ke atau anak perempuan Mat Sapu? Kalau anak lelaki Mat Sapu cakap ada penglibatan polis dan laporan anak perempuan Mat Sapu di ambil kira maka polis akan menyiasat pasukan polis sendiri. Arghhh...Macam setan..Ini Mat Sapu punya keluarga macam keluarga 69 dowhhh...

Tapi Mat Sapu kata polis bukan hero..hero sebenar adalah Mat Indera. Gua rasa baik lu orang buat laporan pada keluarga Mat Indera..depa kan hero...Kah Kah Kah..

Betul-betul putar alam..BAU DIA LEKAT KAT MUKA ABANG MAH!!!! macam setan..

5 comments:

  1. woi...ada berani tulis la kat sini isu JUST READ tulis tu.... ni suruh org lain pulak yang tulis apa barang lu......

    Coward......little dick fucking cowboy......

    ReplyDelete
  2. Itu baru pagar rumah dibakar dah kecoh sedangkan dia runtuhkan masjid dan rumah tangga gurkha PAS dia no kome..no komen..no komen...tak kan melekit lagi kat bibir tu OOoooi Sabu..!

    nik ajis kena settle hal ini...tok sah sibut pasal besar besar...Hok kecik ni pon tak amanah untuk agama....hok besar tu biar orang bijak pandai Agama menangani..Kamu tolong beramanah sikit hai nik ajis... jange suko sangat belawokmu tu je.. Jangan nok lari issue anwar,,mat sabu...rintihan rakyat tertipu olih demo...cakap pasal hudud Pas mu..yg mu sendiri bilang tok lengkap dan sempurna...dulu...
    Wat po lah nik mat dok didikmu betol betol..hantar ke India belajar..pah ..jadi diladah biawaok pulok...
    peringat yg lain..jange antar anok belajar kat India...ke .Pakistan ke.. bangla ke... semua samo belako tu...

    ReplyDelete
  3. Betul ke kalau banyak makan masakan India kat India tu lidah secara otomatik pandai berputar-belit bila bercakap?

    Nik Aziz terkena le ni .... Apa pasallah Nik Mat hantar dia belajar kat India, memang untuk dijadikan begitu ke?

    ReplyDelete
  4. tulisan kamu semua ni tiada isi langsung...mengutuk jek..kalau baca pun tau semua penulis ni berpelajaran cetek..

    ReplyDelete
  5. Hahaha....Anon 4.52..kedatangan lu gua tak undang..lu nak baca lu bacalah kalau lu tak mahu silalah BERAMBUS..ada gua kisah? Gua menulis gua punya suka..atuk lu pun tak pernah suruh gua tulis mcm mana..hahaha..

    ReplyDelete