Sunday, September 11, 2011

Suara siapa dan apam siapa ni?



Gila lucah rakaman suara ni..Kalau dia boleh ingat pasal sejarah dan Bukit Kepong takkan pula dia tak ingat pasal perbualan ni. Benda sedap takkan boleh lupa..Kah Kah Kah...

Dalam telefon pun nak memadu kasih..Perghhh..gila taik seks..Dengar suara pun dia boleh stim...Ini sudah kes gila bayang.

Gua baca kat Agendadaily..Pejuang Mat Indera ni tak mau jawab soalan dari wartawan..No komen kata pencacai DAPigs ni..Macam artih sehh jawapan..No komen.

Banyak benda yang gua risau pasal pejuang pencacai DAPigs ni..Gua risau lutut dia yang nak terkoyak tu, gua risau pasal daya ingatan dia dan yang paling gua risau ......SAMPAI SEKARANG DIA TAK CUCI MUKA PASAL TAK MAU KASI BAU APAM TU HILANG...KAH KAH KAH!!!!


Steady yeop...banyak-banyak apam..apam kaum jugak lu nak rembat!!!

Macam-macam kisah seks ada dalam Fackatan Haram ni..

5 comments:

  1. banyak cakap banyak bohong, banyak bohong banyaklah tersadong.. itulah MAT SABU dari muda sampai tua dok kerja bohong sahaja....BETUI DAK ..BETUI DAK.. Mudah mudahan mat sabu akan terus berbohong sehingga akhir hayatnya..

    ReplyDelete
  2. persoalan yg menarik ...berapa lama mat sabu tak sembahyang sebab tak nak cuci muka...

    ReplyDelete
  3. kenangan lalu mengusik dan menyiksa jiwa.....

    ReplyDelete
  4. Dia pakai kopia je.. nak tunjuk alim sebenor dia tak pi sembahyang.. bila teringat je taik puki normah dia cium misai yang terpalit taik puki normah tu. hhaaa haa haa gila sek punya mat sabul.. kepada nik aziz tolonglah Mat biul kau tu..

    ReplyDelete