Tuesday, September 27, 2011

Betulkah ini rupa paderi Melayu? Patutlah DAPigs rasa gagah sekarang


Malam gua agak terganggu tengah malam semalam bila terpandang wajah yang didakwa sebagai paderi Melayu dari Singapura. Biar betik..Kawan gua post dekat wall dia di Facebook.

Kalau ikut cerita dia, 1900 orang paderi termasuk paderi Melayu dari Singapura telah berkampung di Negeri Sembilan. Negeri Sembilan tu di MALAYSIA.. itu yang agak merunsingkan. Gua cuma harap dia ni bukan Melayu tetapi Filipino yang wajahnya saling tak tumpah seperti Melayu. Kalau gambar ni adalah paderi dari negara jiran, gua tak peduli lah.

Tak payah cakaplah soal hudud kalau benarlah ni paderi Melayu. Akidah Melayu perlu diselamatkan terlebih dahulu.

Tapi gua rasa puak-puak DAPigs pasti senyum lebar kalau benar-benar ada di kalangan anak Melayu sudah berbangga menjadi paderi.

Sesiapa yang ada cerita lanjut dan kesahihan dakwaan ini..silalah jelaskan  cerita yang sebenar.

No comments:

Post a Comment