Tuesday, September 20, 2011

Terima kasih GOMO



Hidup aku tidak lagi sepi dengan adanya blogger hebat seperti GOMO dan ramai lagi. Tidak lagi dihambat rasa sepi yang mencengkam dengan segala masalah hidup yang melanda.

Poket yang kempis dengan membeli CD dari pengedar yang bernama Ah Heng seakan telah berlalu masanya dengan kehadiran blogger-blogger hebat yang sentiasa menemani malam malam aku yang sebelumnya gelap seperti gelapnya bilik si tua kutuk yang menutuh jubur China Doll.

Hidup aku sentiasa terisi dengan gelak ketawa dan yang manisnya aku masih tercari-cari jawapan bagaimana lelaki yang sudah klimaks dan tidak sampai 2 minit lepas tu ' senapang' nya boleh dipakaikan kondom. Inilah kemanisan dan teman yang sentiasa membuatkan aku berfikir sebelum tidur.

Kisah si tua kutuk yang menutuh jubur China Doll sudah seakan berlalu ditiup sang bayu. Tapi hangatnya masih dapat aku rasakan walaupun si tua kutuk menutuh tak sehebat mana pun. Aku risau dan khuatir sekiranya malam-malam aku akan kembali sepi tanpa kelibat si tua kutuk yang menutuh jubur China Doll.

Segala kemelut dan keluh kesah aku akhirnya terlerai bila blogger GOMO berkata bahawa akan ada lagi aksi ranjang si tua kutuk itu. Ahhh...Alangkah indahnya malam-malam aku. Tak sabar rasanya menanti detik yang akan sekali lagi membuatkan aku berfikir.

Apa lagi yang mampu aku ucapkan selain daripada ucapan terima kasih buat sahabat blogger GOMO yang tidak pernah jemu menceriakan malam-malam aku dengan kerakusan si tua kutuk menutuh jubur China Doll. Terima kasih sekali lagi...

Kah Kah Kah..jaga-jaga Cik Salmah..kalau benarlah akan adanya video baru lepas ni pasti ada jubur yang berasap tak tidur malam.. Lancaulah...asyik main dan berjubur je keje lu...

2 comments: