Wednesday, September 21, 2011

HamPAS ada beranikah? Kasi hantam sama DAPigs..



Kalau benar HamPAS anak jantan jangan berlengah lagi laksanakan hukum hudud di Kelantan. Nik Ajis dulu kata Tun Mahathir tak kasi dia laksanakan hudud. Masa tu Mahathir Perdana Menteri sekarang ni zaman Najib takkanlah langsung takde sebarang usaha oleh Kelantan untuk laksanakan hudud.

Gua rasa Nik Ajis boleh jumpa Najib bentangkan usul nak laksanakan hudud. Najib jauh lebih lembut dan bertoleransi daripada Mahathir. Pakatan Hampas desak mansuhkan ISA yang digunapakai di seluruh negara pun Najib buat inikan pulak soal hudud yang cuma nak dilaksanakan di negeri Kelantan yang dibawah naugan HamPAS. Mesti Najib kasi..Cubalah..kalau tak cuba mana tahu..

Gua rasa mati hidup semula HamPAS takkan berani nak buat hudud. Bukan soal hudud tapi soal nak berdepan dengan DAPigs. Soal pembesar suara sewaktu azan pun HamPAS takut nak berdepan DAPigs inikan pulak soal hudud. Kapal Singh karam pun dah bagi warning kat HamPAS..

Gua rasa dengan kekuatan yang DAPigs ada sekarang HamPAS mesti goyang nak lawan cakap DAPigs. Silap-silap kalau DAPigs letak calon di Kota Baharu lawan HamPAS pun mau tersembam HamPAS.

HamPAS kalau sebut nama DAPigs mahu luruh bulu ketiak tapi kalau berdepan dengan UMNO dialah hero..Kucing dia cuma berani berdepan dengan kucing jugak..bila berdepan dengan anjing tak cukup tanah kucing lari. Kucing tak ada kuku macam tulah.

Kalau HamPAS laksanakan hudud macam mana nak supply daging babi ke Kelantan? Kalau tak babi kena sembelih tuan babi pulak yang kena..Hehe..Cayalah HamPAS..Buat hudud cepat-cepat..gua pun dah tak tahan dengan segala jenis busuk dan penyakit yang disebabkan babi..

Kita tengok sama ada babi akan diharamkan oleh HamPAS untuk dijual secara terbuka atau HamPAS akan meroyan gila babi bila kena jerit dengan DAPigs..Kit Sial Siang Malam mesti tak boleh tahan...

Ada beranikah HamPAS?

4 comments:

  1. PASRAEL TAK TAKUT ALLAH TAPI TAKUT KAT SURAT TUN KEHKEHKEH HARKKK PTUIHH

    ReplyDelete
  2. PAS lebih takut Kapal Sink yang dah nak tenggelam dari takut pada hukum Allah. RAKYAT MALAYSIA DAN ORANG-ORANG MELAYU TOLAK PAS-PKR-DAP.........

    ReplyDelete
  3. PAS TOLAK ISLAM...ORANG ISLAM TOLAK PAS..... PAS DAH JADI HAMPAS..

    ReplyDelete
  4. nah..terkena hidung sendiri baru tau......sebenarnya Najib pun tak setuju kah..kah..kah..pnghalang utama UMNO..Tak dah baca?...UMNO cepat-cepat keluar kenyataan sbb takut MCA KELUAR BN..So.siapa sebenarnya PEMBOHONG..PENGECUT..TALAM DUA MUKA..?

    ReplyDelete