Wednesday, September 28, 2011

Perlawanan persahabatan HamPAS - DAPigs di Bukit Jalil



Pasukan bolasepak DAPigs malam semalam sekali lagi berjaya menumbangkan pasukan HamPAS di dalam pertandingan persahabatan yang berlangsung di Bukit Jalil.

Penjaga gol pasukan bolasepak HamPAS, Nik Ajis The Liar gagal mendakap kemas bola rembatan Kapal Karam Sing. Pengadil perlawanan yang menurut penonton berat sebelah, Nuar Jub Gila Lubang memberi gol kemenangan itu kepada pasukan DAPigs biarpun pemain-pemain HamPAS cuba memprotes keputusan itu kerana mereka mendakwa Kapal Karam telah menjaringkan gol itu dengan terjahan keras terhadap Nik Ajis.

Pengurus pasukan HamPAS, Arsene Awang yang kecewa dengan keputusan itu berkata pasukannya telah berusaha bersungguh-sungguh dan segala teknik huduh yang dipelajari oleh pasukan mereka gagal dipratikkan oleh pasukannya.

Pasukan DAPIgs, khabarnya agak diberi ganjaran oleh pengurus pasukannya, Kit Sial Siang dan Malam dengan membawa mereka melancong ke Singapura bagi meraikan kejayaannya. Ada sumber mengatakan yang mereka akan dihidangkan dengan babi panggang seorang seekor bagi memperingati kejayaan manis ini.

Berita Menipu Satu Ibadah Melaporkan.

No comments:

Post a Comment