Wednesday, July 24, 2013

Hati Jebat terharu dengan video ni!!



Mungkin ramai di antara kau orang semua sudah tonton video ni. Tapi JB baru sedar akan kewujudan video ni.Cehh..So slow lah lu Jebat.

Takpelah..sama ada cepat atau lambat itu bukan isu. Isunya ada content video ni yang menyentuh perasaan Jebat.

Dalam pada kita marah pada cinabeng, rupanya masih ada cinabeng yang berhati mulia. Tiada cacat cela dengan video ini. Mungkin yang marah pada cinabeng di luar sana merasakan yang Jo ni sekadar berlakon untuk ambil hati Melayu tetapi Jebat dapat rasakan ada keikhlasan pada video ni. Alo brader..Jangan all the time nak buruk sangka je. Orang offer susu takkan kita nak balas racun.

Jebat harap akan ramai lagi cinabeng di luar sana yang akan ikut langkah Jo. Pandai hormat bangsa dan agama orang lain.

Kalau macam nilah baiknya perangai orang Malaysia, sah Anwar akan pening otak kerana dia nakkan supaya jiwa orang Malaysia penuh dengan pemberontakkan.

Namewee dan Cinabeng Bak Kut Teh kena belajar dengan Jo cara nak hormat orang!!!

p/s: Kredit kepada sahabat blogger MELAYU BERSATU kerana maklumkan pada Jebat tentang video ni..Thanks bro..

4 comments:

  1. Memang le ada cinabeng yang baik .Si joe ni pun kita percaya dia ikhlas.pokok nya pak berapa kerat yang macam si Joe ni.Jangan Kita lari dari fokus untuk mengajar cinabeng lain yang 90 percent masih kurang ajar.Jangan bimbang cinabeng macam si Joe ni faham mengapa Melayu marah dan boikot bangsa dia punya bisnes.seperti mana Dr Redhuan Tee dan Prof Dr Khoo Kay Kim faham dan menyokong melayu dalam menghadapi sikap kurang ajar majoriti cina meskipun mereka berbangsa cina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rasanya lepas ni puak puak-puak Red Bean Army kiasu akan hentam budak Joe ni. Itulah perangai manusia tak tahu bersyukur dan tak sedar dek untung.

      Delete
  2. Ini yang kita mahu...dulu kaum di MALAYSIA saling RESPECT semua kaum...tp lps TUN bersara.... lps nuar berahim bebas...LKS mula besar kepala...makin buruk bila NAJIB buang ISA....ITULAH KOTORNYA SESUMPAH POLITIK...PENTING DIRI SENDIRI...aku nak MALAYSIA ZAMAN DATUK SERI MAHATHIR MOHAMAD...TEGAS DAN BERJIWA RAKYAT...

    ReplyDelete
  3. Setuju sangat....zaman Tun Dr Mahathir, orang Cina, kebanyakannya macam nilah. Kawan2 kami pun ramai yang fasih berbahasa Melayu malah langgani akhbar utusan pun. Tun berjaya menyatukan rakyat Malaysia, semuanya hidup dengan harmoni dan aman damai tapi selepas Tun letak jawatan, semuanya berubah dengan perlahan2.

    Kemuncak perubahan ini adalah selepas PRU13. Tukang jahit kami yang berbangsa Cina yang selama ini begitu baik dan mesra berubah dengan tiba2 selepas PRU13.

    Adakah lagi seorang pemimpin yang sehebat Tun di Malaysia ini malah dirantau ini, malah didunia Islam????????????

    ReplyDelete