Wednesday, July 17, 2013

Coli-coli

 
 
Ayam pakai coli patutlah harga mahal. Maaflah Tok Hasan Malik, kita orang tetap nak makan ayam!!
 

Namewee hina lagu Negaraku, hina Islam, kita maafkan.Sorry.
 
Cinabeng kata azan membingitkan telinga cinabeng yang nak tidur lena setelah penat makan babi waktu malam, kita kata tak apa..kita maafkan.Sorry.
 
Cinabeng hina institusi Sultan, kita diam seribu bahasa, kita maafkan. Sorry.
 
Cinabeng hina bulan Ramadhan dengan Bak Kut Teh lepas tu dengan perasaan tak ada malu buat video klip mohon maaf, adakah kita akan maafkan? Sorry.
 
Kafir kata kalimah Allah boleh digunakan oleh bukan Islam, kita diamkan.Sorry.
 
Melayu Islam Malaysia di murtadkan di Petaling Jaya, kita diamkan. Sorry.
 
Kereta polis dan anggota polis, dilanyak oleh BerSHIT kita diamkan. Sorry.
 
Selama mana kita nak diam? Dan selama mana kita nak terima maaf bila orang kata sorry?
 
Budak-budak pun ada kata " SORRY NAIK LORI"
 
Suruh cinabeng sebut sorry betul betul. Nanti salah sebut jadi coli.

4 comments:

  1. Sebab Najib sokong Cina..nam apun Najib tukar Ah Jig Gor., tanya Najib dia jadi PM sekarang ini dapat undi Cina kah atau undi melayu..kalau Melayu sedarlah diri tu..

    ReplyDelete
  2. betui tu saya sokong statement you.

    ReplyDelete
  3. Najib bangga lagi kerana UMNO menang di KUala Besut,banyak lagi melayu yang undi UMNO, kita kena tenguk di bandar dan pekan bilangan melayu yang sokong pakatan sedang meningkat,Cina dan India tolak tepi lah memang mereka tak boleh harap hanya Najib masih berharap kepada mereka tak dapat undi Cina, undi India pun jadilah.UMNO kena tunjuk kat melayu perjuang UMNO untuk Islam dan Melayu barulah orang respect, ini tidak dok ikut rentak Cina dan India,jahanamlah.

    ReplyDelete
  4. aku UMNO tulen , tapi aku SEDIH kerana "perangai" Najib yang kurang membela Melayu...sedarlah wahai pemimpin UMNO , musuh nyatamu . Undi dari bangsamu jualah yang menaikkan kamu semua. Maka berikanlah perhatian pada bangsamu melebihi dari bangsa yang lain ..Tak Melayu, Tak Cina , Sudah kena baru TAHU ..Jangan nasik menjadi bubur basi ..waktu itu bangsamu MELAYU sudah berpaling darimu ...

    ReplyDelete