Tuesday, July 30, 2013

Wake up bapak Menteri dan Najib!!

 
Hari tu cinabeng Bak Kut Teh hina Islam dengan sajian berbuka puasa bersama daging babi.
 
Satu Malaya kecoh dan menyalak suruh tahan saja pemakan daging babi tegar itu.
 
Siasat, hantar penjara, tak boleh jamin lepas tu jamin pulak, lepas dan merayau.
 
Kali ni, Islam kena lanyak lagi. Selepas babi, anjing pulak.
 
Kali ni lebih hebat, Melayu Islam yang lanyak Islam.Orang dakwa dia Islam..betul ke?
 
Hukum? Tak dosa dan tak dan tak haram. Benar? Betul boleh samak tapi kau hina dengan pasang takbir raya sebagai muzik latar belakang. Babi.
 
Kalau kau nak jilat bontot anjing pun kau punya pasal tapi jangan sertakan takbir raya dalam video kau tu. Jangan jadi bahalol ok? Ini soal sensitiviti. Kau jangan cakap pasal hukum. Semua orang tahu. Kalau kau guna kucing tak ada siapa nak marah. Abah kau pun tak marah bahlol.
 
Pada bapak Menteri, tak payah nak cakap banyak. Humban saja dalam penjara. Jebat muak. Amaran dan peringatan. Anjing dan babi dah pijak kepala kita lah bapak Menteri. Aku undi kau suruh jadi Menteri yang bagus. Bukan bacul.
 
Siasat jadah apa lagi? Tengok video tu pun dah nampak semua. Kau nak siasat apa lagi? Ini negara Islam lah bapak Menteri. Kalau kau lupa Jebat nak ingatkan.
 
Asyik bercakap macam anjing menyalak bukit. Bukit tak runtuh anjing yang penat. Anjing jugak contohnya. Macam setan!!!
 
p/s: Umat Islam tunggu Lailatul Qadar dalam bulan Ramadhan..bukan tunggu video anjing bahlol ni. Weh pemimpin Islam Malaysia..wake up..Tak payah demo pasal Gaza lah mangkuk, Islam dalam Malaysia kena lanyak pun kau orang tak mampu nak buat apa. Jebat takkan mengundi dah..Buang masa!!!

3 comments:

  1. Ala.. rilek la bro.. nanti raya diorang, buat la pulak kat diorang.. tengok la apa nak jadi..

    ReplyDelete
  2. Kalau buat kat diaaorang nahas kau. Ingat undi dia orang pada PAS percuma. Tentu akan ramai yang salahkan kau. Haa, kau pun tau kan akibat kalau diaorang ditatang bagai minyak yang penuh. Puak2 yang menatang mana pernah berbunyi kerana takut hilang undi walaupun islam dihina.

    ReplyDelete
  3. Jika nazri aziz , dan Najib monggol da beri green light , nak salahkan meka kah! Maaf, maaf , amaran, amaran, jika bangsa melayu hina bangsa lain atau agama lain wah cepat kerajaan najib -Ah Gib GOR bertindak, bila islam fan umatnya d hina,,Najib aka Monggol diam membisu, Nazri ajis sunyi, oooop seba. Tu Najib tukar guna nama Cina" AH GIB GOR" atau AH GIB GOL! MONGGOL

    ReplyDelete