Thursday, August 1, 2013

Selepas Zahid Hamidi..Shafie Apdal pulak tunjuk jantan!!

 
Satu Malaya terkesima dengan keberanian Menteri KDN, Ahmad Zahid Hamidi..Menteri dari Bagan Datoh yang bertelur dan punya karisma tersendiri. Berjaya mewarnai semula KDN dengan cahaya keberanian.
 
Tangkap dan bermulut laser..Etika Menteri KDN yang perlu..Siapa yang berani 'kepala bapakkan Anuar' kalau bukan Zahid Hamidi?
 
Nampaknya aura jantan Zahid sudah berjangkit kepada Menteri Shafie Apdal. Tahniah. Kita tidak perlu kepada Menteri bacul dan tidak bertelur.
 
Menteri Shafie sudah sokong ISA dikuatkuasakan semula. Terbaik. Mudah-mudahan dengan adanya semula ISA, cinabeng tak jadi besar kepala. Gerombolan Pakatan jadi tikus mondok kena simbah air.
 
Sahabat blogger PUTRA MERDEKA kata Menteri Shafie sudah mula jurus. Jurus seorang Naib Presiden yang perlu dikekalkan di dalam Perhimpunan Agong UMNO nanti. Sama macam Zahid Hamidi, anak jantan yang perlu sentiasa dikekalkan sebagai Naib Presiden jantan.
 
Naib Presiden kena bijak main catur. Kena tahu langkah checkmate. Jangan sorong tarik sorong tarik buah catur tu, sangat tidak meyakinkan.
 
Dua orang Naib Presiden sudah perlu kita kekalkan. Ada seorang lagi Naib Presiden yang perlu tunjuk beliau ada karisma dan bertelur jantan macam Menteri Zahid dan Menteri Shafie.
 
Eh! awak pun Menteri Hisham.

p/s:Telur kalau tak guna nanti boleh kena angin pasang. Sakit!!!

9 comments:

  1. Menteri Hisham ganti dengan Ali Rustam lah. Walaupun Ali kalah tapi jiwa Melayunya menakutkan cinabeng-cinabeng laknat.

    ReplyDelete
  2. Harap-harap tunjuk jantan, bukan sebagai untuk pancing sokongan masa Pemilihan Perhimpunan Umno nanti.

    ReplyDelete
  3. Tgk tweet bgm azalina ckp hisham bakal pm? azalina nak bodeklah tu. Blh ke hisham jadi pm?

    ReplyDelete
  4. baru sunat je shapie bedal ni.

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum,

    Kami memohon jasa baik agar dapat linkkan Rakyat News di blog anda.

    Sekian, Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri. Maaf Zahir dan Batin.


    Ikhlas dari,

    Rakyat News

    http://www.rakyatnews.my/

    ReplyDelete
  6. jgn terpengaruh dekat2 pemilihan UMNO ramai pemimpin nak tonjol mereka anak jantan bersandiwara nak dpt sokongan.tngoklah yg tak de teloq dulu akan berkokok berderai2 tp ekok berglumang dgn taik.Najib dah 'hint' bg peluang mereka menang dlm praya dan bekerja untuk parti.jd yg kalah dlm praya cam Ali Rustam Najib kata '..tak payahlah..'pilih Hishamuddin sepupu dia menang dlm praya.yg mudah dua2 Najib dan Hisham tak payah pilih lah krna kedua2nya penakut dgn bukan Melayu/Bumiputra.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul3x...at least dia nk gak berlakon dr yg lain bacul tahap gaban...naik meluat dh tgk dok belai cinabeng ni

      Delete

  7. http://nasirwise.blogspot.com/2013/08/ciri-ciri-idaman-naib-presiden-umno.html

    ReplyDelete
  8. Pemimpin Melayu mesti garang dan tegas. Orang-orang Melayu sedia menjulang pemimpin yang berani dan sanggup bersinsing lengan memastikan ketuanan Melayu tetap terpelihara.

    DAP rasis perlu diganyang termasuklah tali barut yang membuka jalan dan memberi peluang untuk mereka berani menyalak.

    ReplyDelete