Wednesday, March 23, 2011

Video seks: UMNO/BN boleh karam kalau silap langkah


Siapa Datuk T sudah terjawab..Yang masih belum terjawab adalah ayat-ayat dalam cerita P. Ramlee..'Mari kita lihat siapa yang kena'.

Sama ada sedar atau tidak isu video seks ini jika tersilap hitung akan menjadi malapetaka yang cukup mengerikan UMNO/BN. Licik memang licik percaturan ini.

Seperti mendapat daging mentah salai, blogger Pakatan seakan sudah dapat menghidu detik kegembiraan mereka jika benarlah seperti apa yang mereka rancangkan.

Tidak ada salah pada sesiapa di dalam isu ini..Ini adalah percaturan politik yang cukup hebat. Cuma yang tersilap langkah akan membawa padah. Soal siapa pelakon, ayam dari mana, hotel mana tidak membawa sebarang makna selain daripada agenda yang cukup besar.

Suruhanjaya yang akan ditubuhkan seakan menjadi sang algojo kepada UMNO/BN jika pelakon di dalam video seks itu bukannya Nuar Berahim. Semuanya kerana ada kelibat Rahim Tambi Cik di dalam pendedahan ini.

Nama UMNO/BN secara sendirinya sudah terpalit di dalam ceritera ini dengan kehadiran Rahim Tambi Chik..Seperti yang dibicarakan tadi..jika benarlah pelakon di dalam ceritera ini bukan Nuar Berahim, maka bersorak gembiralah penyokong Pakatan dan dengan bahasa mudah mereka akan mengatakan apa sahaja yang berlaku kepada Nuar Berahim adalah suatu KONSPIRASI JAHAT.

Kurang daripada 24 jam selepas pendedahan video seks ini, semuanya dilondehkan oleh Nuar Berahim. Seakan sudah tahu ada pelanduk yang sudah masuk jerat. Bagaimana boleh Nuar Berahim dengan langkah gagah menuju ke balai polis untuk membuat laporan? Umum tahu bagaimana sukarnya Nuar Berahim hendak menyerahkan DNA di mahkamah tetapi mengapa di dalam isu ini, tidak ada yang suruh, dengan rela dia menyusun langkah menuju ke balai polis.

Mungkin wakil rakyat PKR yang menonton sama video itu di hari gala pra tontonnya telah memaklumkan kepada Nuar Berahim bahawa ada pelanduk yang sudah masuk jerat..Rahim Tambi Chik. Bermula dari detik itu, Nuar Berahim dengan penuh bergaya menyusun langkah. UMNO/BN sudah sedia hendak dikunyah.

Khabarnya ada orang di dalam bilik itu selain dari Nuar Berahim dan Ayam Cina itu. Menarik bukan mengapa ada 3 orang di dalam bilik itu? Mungkin langkah sebagai berjaga-jaga bahawa wujudnya saksi yang boleh yang mengesahkan kejadian itu berlaku. Yang penting, siapa juga sedia dijadikan pelanduk UMNO sedia dibawa masuk ke dalam ceritera ini.

Bayangkan sahaja, ke kedutaan Turki pun Nuar Berahim sanggup melakonkan wataknya inikan pula drama seks yang pastinya amat mudah menarik perhatian umum. Satu dunia sedar manusia dan seks tidak boleh dipisahkan.

Yang menyesakkan kepala aku sekarang ialah bagaimaana boleh wujudnya pelanduk di dalam ceritera ini? Mungkin puak sebelah sana tahu, ada pelanduk yang mengikut sejarahnya tidak boleh terhidu daging mentah..Atau apakah sebabnya, hanya pelanduk yang sedar mengapa dan kenapa boleh termasuk perangkap. Mungkin juga pelanduk digunakan sebagai umpan untuk menangkap hasil buruan yang lebih besar?????

Penafian: Sekadar pandangan penulis..Tidak ada kena mengena dengan yang masih hidup atau sudah meninggal dunia.

3 comments:

  1. isu ini telah menjadi kes polis
    biar polis yang siasat kes ini
    tak perlu ditubuhkan suruhanjaya
    untuk apa? hanya membuang duit rakyat saja
    kalau betul pun anuar yang menlakukan sex itu
    itu hal peribadi dia dan tidak meniaya
    sesiapa pun. kenapa perlu Datuk Trio
    beriya-iya ingin mendedahkan kes ini. sebenarnya datuk bertiga yang
    masuk perangkap Anuar dalam kes ini. ditipu
    oleh perancangan orang anwar sendiri.
    lepas tu yang diburukkan adalah kerajaan
    dikatakan menlakukan penganiayaan terhadap dirinya.sebaiknya diserahkan tape itu kepada polis. biar polis yang menyiasat kes ini dari segala sudut. siapa yang memasang cctv, siapa amoi itu, hotel mana lihat pendaftaran check-in hotel pada bulan Feb 2011. adakah pelakun itu
    benar anuar atau orang lain
    negara ini mempunyai undang-undang
    adalah salah menyimpan bahan lucah
    terlarang tidak kira untuk apa sekali pun

    tidakkah datuk tahu
    tindakan datuk ini telah mengalihkan
    tumpuan masyarakat kepada kes yang
    lebih besar lagi. kes orang yang teraniaya
    yang kena liwat. bukan kes scandal yang
    tidak ada kena mengena dengan rakyat,
    tidakkah dato tahu anuar ini anugerah tuhan
    tuduhlah apa pun, rakyat Malaysia
    tidak akan percaya kecuali bila kena batang hidung sendiri. itulah anugerah tuhan yang ada padanya yang dipandang mulia oleh masyarakat.
    sedangkan dialah dajal yang merosakkan masyarakat dan negara
    bila dah rosak baru rakyat sedar siapa
    anuar sebenarnya.

    ReplyDelete
  2. Allah Maha berkuasa...Insyallah segala kebathilan dan penganiayaan akan terdedah juga...Inilah tanda-tanda org yg di zalami...satu demi satu pembohongan akan terbongkar... liwat vs sex is contradict..

    ReplyDelete
  3. Yang sebelah kiri sekali tu pun muka macam anwar jugak???

    ReplyDelete