Saturday, March 5, 2011

Merlimau: Tahniah anak Merlimau


Dalam pada susah..dalam pada jerih..akhirnya anak Merlimau sudah pulang ke gagang..Sudah pulang ke Merlimau untuk melunaskan tanggungjawab sebagai seorang pengundi di Merlimau.

Kurang 24 jam daripada tempoh bilik membuang undi akan dibuka esok pagi..Merlimau sudah penuh sesak. Rasa seperti menyambut Hari Raya. Syukur kerana anak Merlimau sedar akan tanggungjawab yang perlu dilangsaikan esok.

Bilik-bilik gerakan BN sudah sesak. Semangat jentera sudah tidak boleh dibendung-bendung. Aku cuma mampu tersenyum bangga dengan semangat juang jentera. Nama calon sudah dijulang setinggi-tingginya. Sudah lupa semua sengketa.

Ayuh..inilah masa yang paling sesuai untuk kita zahirkan rasa cinta pada pimpinan negeri kita. Orang luar jangan kita agungkan..Ucapkan syukur dan terima kasih kepada kerajaan negeri Melaka di atas jasa dan bakti kepada bumi Melaka tercinta.

Undilah Barisan Nasional, undilah Roslan Ahmad..yakinlah setiap amal saudara-saudari di dalam memilih jalan kebaikan untuk negeri dan bangsa pasti akan mendapat pahala..Syurga? Hanya Nik Aziz boleh janjikan..

No comments:

Post a Comment