Tuesday, March 1, 2011

Merlimau: Bob Lokman daftar ke syurga




Takbeer buat Bob Lokman kerana berjaya masukkan dirinya ke ambang syurga. Rupanya taklah susah mana nak masuk ke syurga..isi borang sekeping serah pada Nik Ajis dah boleh masuk syurga.

Agaknyalah berapa ramai pengambilan bagi setiap sessi yang Nik Ajis ambil untuk masukkan orang ke dalam syurga? Wah ada intake lah pulak..Agaknya kena pakai lencana tak kalau masuk syurga Nik Ajis? Kena pakai kopiah ada lambang PAS ke kalau masuk syurga Nik Ajis?

Kena mencarut tak kalau nak masuk syurga Nik Ajis? Dalam syurga Nik Ajis agaknya Kapal Singh duduk syurga nombor berapa? Sama level ke dengan Kit Siang?

Adun Perupok dengan Selising agaknya duduk level berapa ye? Dekat ke dengan bidadari..Mesti sibuk dengan bidadari..Boleh main mms ke dalam syurga Nik Ajis?

Kita mintaklah pada Nik Ajis beritahu ciri-ciri yang ada dalam syurga dia..Bila pengambilan dia? Berapa kena bayar untuk pendaftaran? Kalau menarik, aku nak buka kaunter pendaftaran di Merlimau..Selain daripada masyuk boleh jugak buat amal..Setidak-tidaknya menyelamatkan orang mengundi BN di Merlimau daripada zaman jahiliyyah macam kata Nik Ajis.

Ada sesapa nak duduk sama level dengan Nuar Berahim..?Boleh main kejar-kejar..takpun ada disediakan permainan kereta remote control yang boleh langgar-langgar belakang?

Ilusi seperti ni yang buat Bob Lokman masuk PAS..dia kan orang seni..penuh dengan illusi dan metafora..kau orang apa tau?

1 comment:

  1. dah tobat ke bob akan memori masa silammu ..alahai..mudahnyeee nak kesyuga yee bob..cermin la dulu masa jadi artis...tau2 le bila dah jai arti....ah..takpelah..tak tobat pun nik ajis bole ampunkan dosa2 dulu..hi..hi..hi...cisssss!!

    ReplyDelete