Tuesday, May 4, 2010

Siapa nak mengaku taik di tengah jalan

Kickdefella yang dah kena kick dari kem puak hijau terus menghentam puak hijau. Semua cerita dia telanjangkan sampai berasap punggung pimpinan puak hijau. Tapi wali selipar masih mendiamkan diri. Kalau kena batang hidung, hadith ke mana Al Quran ke mana..senyap dan sunyi..Nilah kelebihan yang ada pada wali selipar yang kuat makan kek ni...ilmu mendiamkan diri. Lebih kurang sama hebatnya dengan budak Permatang Pauh yang lebam mata dan kemaruk nak jadi Perdana Menteri tu. Kalau wali selipar ni punyai kehebatan mendiamkan diri, budak Permatang Pauh ni pulak kehebatan tangguh-menangguh. Tangguh punya tangguh 10 Mei dah dekat..jangan buat-buat lupa pulak.

Puak hijau siap buat sidang akhbar nak kasi tau pasal dakwaan Kickdefella..Sidang akhbar semata-mata nak spin isu ke?Kalau ikut tradisi puak hijau...dakwa mendakwa dialah juara. Tapi bila kena hentam dengan Kickdefella, senyap terus jadi macam anak dara sunti yang nak kena pinang. Bagus puak hijau...cepat belajar dari budak Permatang Pauh yang kena londeh seluar masa dalam mahkamah hari tu..Apa nama password tu? Mokhtar? Puak hijau dah tahu kalau dia dakwa Kickdefella lagi macam-macam cerita akan keluar dan lagi busuk jadinya puak hijau. Ada tak ada kena sabar banyak-banyak puak hijau kalau tak boleh jadi Incredible Hulk dibuatnya.

Jadi strategi mudah yang puak hijau gunakan untuk tepis dakwaan Kickdefella ialah dengan katakan pada rakyat Malaysia 'TAIK SIAPA TENGAH JALAN NI'..Taik ahli syurga puak hijau wangi ke agak-agak kau orang? Kalau makan kek yang harganya mahal mungkinlah wangi kot..

No comments:

Post a Comment