Friday, May 7, 2010

Sibu: Esok Nuar Juburi sampai untuk mencuba nasib

Esok, Nuar Juburi akan sampai ke Sibu..mencuba nasib dalam mencari populariti dan paling menakutkan kalau datang mencari jambu. Kalau ikut persekitaran bandar Sibu memang agak payah nak cari jambu kerana di bandar Sibu rata-rata nampak gambar tapak kaki...reflexology centre.

Tertumbuhnya pusat reflexology macam cendawan selepas hujan di Sibu, satu petanda bahawa tabiee 'masuk pintu belakang' tak boleh diterima pakai di Sibu. Atau mungkin tujuan sampai ke Sibu hanya sebagai pembekal KY Jelly kepada industri urut-urutan yang terkadang hingga tersalah tempat untuk di urut.

Kalau setakat tahu sebaris dua ayat Cina masa nak bermukadimah sebelum memulakan ucapan tak payahlah. Di Sibu, puak-puak nakal terkawal susah untuk dibeli oleh Nuar. Sebagai Perdana Menteri yang hanya setakat di kawasan Permatang Pauh, berapa sen sangat yang Nuar boleh hulurkan pada orang-orang Sibu. Tapi KALAU RINGGIT DARI SELANGOR DAN PULAU PINANG diimport, mungkinlah boleh dibeli seorang dua pengundi..Jadilah, macam tulah standard Perdana Menteri Permatang Pauh.

Kalau Nuar mahu, jadi TUAI RUMAH PANJANG MUNGKIN BOLEH...

Tekadkan pilihan, undilah BN!!!!

2 comments:

  1. salam hormat bro

    klu ds najib boleh bukak klinik 1M'sia free, aljuburi pun nak cuba nasib bukak rumah urut berserta KY Jelly FREEEEE!!!

    ekekeke

    ReplyDelete
  2. aku setuju akazi...KY Jelly percuma untuk sebulan sebagai percubaan..kalau lupa password akan terbatal sendiri percubaan selama sebulan itu...heheheh

    ReplyDelete