Sunday, February 7, 2010

Blog picisan meresahkan Fuckatan?

Inilah hasil lakaran Topeng Perak @ Perisik Rakyat terhadap Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) yang ditukarkan oleh Topeng Perak sebagai Suruhanjaya Pembunuh Rakyat Malaysia. Malah kita semua tahu tentang gambar super impose yang cuba mengaitkan Perdana Menteri dengan perempuan Mongolia. Ini semua hasil lakaran bloggers puak Fuckatan yang cuba melemahkan dan menakluk persepsi dan minda rakyat.

Itu dulu dan tampak jelas keadaan telah berubah. Dulu kerajaan dan UMNO tidak mempunyai ramai bloggers yang mempertahankan UMNO dan kerajaan apabila diserang. Dan apabila lahirnya ramai bloggers yang mempertahankan UMNO dan kerajaan puak Fuckatan tampak resah dengan senario ini. Terbaru N.Ajis telah merasa goyah dengan lakaran rakan blogger Jeffrydamien hingga ada laporan polis yang telah dibuat terhadap Jeffry.

Kenapa PAS dan Fucktan bersikap double standard? Kenapa apabila terkena batang hidung sendiri Fukatan tidak dapat menerima kenyataan? Kenapa apabila blogger UMNO membuat serangan balas terhadap blogger Fukatan, N.Ajis harus melenting? Inilah bezanya pemimpin Fuckatan dan pemimpin kerajaan..Perdana Menteri tenang-tenang sahaja apabila tak putus-putus blogger Fuckatan mengaitkan beliau dengan perempuan Mongolia. Tidak ada sebarang tindakan atau laporan polis yang beliau ambil terhadap gambar super impose itu biarpun gambar itu sedikit sebanyak mencalarkan imej beliau.

Untuk pengetahuan blogger Fuckatan..sahabat blogger Jeffrydamien ini tidak berbudi pada mana mana pihak pimpinan UMNO untuk balasan wang ringgit. Mengenali saudara jeffry secara peribadi, Jebat tahu jeffry tidak pernah mengharapkan balasan wang ringgit apabila berkarya. Semua yang dilakukan oleh saudara jeffry adalah semata-mata kerana kecintaan pada negara dan bangsa. Saudara jeffry pernah mengambil cuti tanpa gaji semata-mata kerana mahu turut serta menyumbang kepada negara di dalam salah satu pilihanraya kecil dan kerana tidak mampu untuk menaiki kereta sendiri, saudara jeffry rela menaiki bas dan kemudian menumpang rakan-rakan blogger untuk bergerak ke lokasi pilihanraya. Inilah perjuangan saudara jeffry yang mungkin ramai orang tidak tahu. Perjuangan yang tidak mengharapkan balasan. Saudara jeffry tenang-tenang sahaja orangnya. Tidak banyak bercakap tetapi lebih banyak membuat kerja. Dan kerja-kerja beliau inilah yang jelas meresahkan blogger Fuckatan.

Malunya apabila N.Ajis terasa hati dengan lakaran saudara jeffry. Atau adakah N.Ajis cuba mengalihkan perhatian rakyat daripada terus mengikuti perbicaraan yang sedang berlangsung di mahkamah sekarang?Kenapa N. Ajis menjadi begitu emosi apabila saudara jeffry membuat lakaran itu? Adakah blogger-blogger Fuckatan mengadu pada N. Ajis lantaran blog blog mereka sudah tidak lagi mendapat sambutan kerana rakyat telah beralih arah mengikuti blogger pro-kerajaan?

ADAKAH GAMBAR LEBIH BERBISA DARI PERCAKAPAN MULUT?JIKA N.AJIS DENGAN MUDAH MENGATAKAN UMNO KAFIR, ALLAH MENGIZINKAN UNTUK MENCARUT, TIDAK SALAH BERBOGEL, MENGHALALKAN KRONISME DAN MACAM MACAM LAGI MENGAPA LAKARAN SAUDARA JEFFRY ITU SUKAR UNTUK DITERIMA? KALAU BEGITULAH SAKIT HATINYA N.AJIS PADA SAUDARA JEFFRY CUBA N.AJIS FIKIRKAN APA YANG TOTOK-TOTOK UMNO SEPERTI KAMI RASAKAN APABILA UMNO DISERANG SEBEGITU RUPA. KAMI TELAN SEGALA APA YANG DILEMPARKAN PADA UMNO KERANA PADA KAMI PERJUANGAN HARUS ADA SERANGAN BALAS. DAN KAMI REDHA.

SAUDARA JEFFRY..RAKAN-RAKAN AKAN TETAP BERSAMA SAUDARA. BULATKAN SEMANGAT.

4 comments:

  1. salam alaikum...
    gambau mcm tu pun nak marah ke...
    puaaaahhhh...
    kalau tang diorg kena mcm tu
    bukan main marah lagi...
    bertempek menjerit terpekik terlolong
    mcm kena sawan kena polong...
    poooorrrraaaahhhh...
    itu la perangai...
    puak puak tali perut hijau ni tu...
    alahhh... anggap aje gambao tu mcm cerita...
    lagu KUDA HITAM...
    DAH JADI KUDA TUA JANGGUT KAMBING...
    KAHKAHKAH...

    KUDA TUA ADUHHHH...
    KUDA TUA...
    TAK DIHITUNG NAMUN MERBAHAYA...
    LARI SEMPUT CUNGGAP CUNGGAP...
    SEKERAT JALAN LUTUT LONGGARRRRRR...

    KUDA TUA ADUHHH...
    JANGGUT KAMBING...
    MANJA SUNGGUH ADUHHH...
    GESEL GESEL KASI PENENDANG...

    KAHKAHKAH...
    KEHKEHKEH...

    ReplyDelete
  2. orang PAS memang macam tuhh pttuuiihh!

    ReplyDelete
  3. Salam bro, biasalah tu..... bila orang dah mula pulas telinga dia..... selama ni asyik pulas telinga orang..... rasakan kepedihannya..kah...kah...kah... syabas Jeffry..

    ReplyDelete
  4. kenapa mesti ada double standard..kalau benar memperjuangkan islam tidak perlu ada double standard..manusia semua ada sama di sisi Allah..haram tetap haram di sisi Islam..jangan ubah hukum untuk kepentingan politik..terima kasih putramerdeka, yang gambi dan ajijasin

    ReplyDelete