Monday, February 8, 2010

Apa komen juak juak Fuckatan tentang pendedahan YB Zulkifli Nordin?

Hari ini YB Zulkifli Nordin menjadi hero lagi..Hero kerana mendedahkan pekung yang semakin menyesakkan kepala dan dadanya..Biarpun diberi amaran oleh pucuk pimpinan untuk menutup mulut tetapi akibat desakan bau busuk yang terus memenuhi ruang rongga hidung, Zulkifli Nordin kembali bersuara. Syabas dari Jebat kerana Zulkifli menunjukkan sifat anak jantan yang tau menjaga kepentingan bangsanya dan tau mengimbau jerih perih tok nenek di dalam memperjuangkan kemerdekaan TANAH MELAYU.

Zulkifli menjelaskan apa yang berlaku di Perak adalah akibat dari rasa kemarahan pemimpin pemimpin Melayu di dalam Fuckatan yang merasakan bahawa kepentingan Melayu seakan ditolak mentah-mentah oleh DAP biarpun ada di kalangan pemimpin Melayu Fuckatan telah bersua-muka dengan pimpinan DAP dan berbincang secara tertutup. Soalnya mengapa harus pemimpin-pemimpin Melayu Fuckatan ini berjumpa dan berbincang dengan DAP dan tidak dengan Nizar yang ketika itu memegang jawatan Menteri Besar? Adakah keadaan ini mengiakan bahawa Nizar hanyalah Menteri Besar boneka yang sedia ditunggangi oleh DAP? Pada ketika ini di mana Nga dan Ngeh?Kalau dulu ibarat belangkas dengan Nizar tapi sekarang ni sering kelihatan Nizar bersendirian..Nizar dan juak-juak Melayu Fuckatan mungkin biasa dengar 'HABIS MADU SEPAH DIBUANG'..Inilah nasib yang menimpa pemimpin pemimpin Melayu Fuckatan. Mengapa masih belum sedar?Nizar tidak harus berasa aib kerana kehilangan jawatan Menteri Besar tetapi harus lebih aib sekiranya tidak dapat menjaga kepentingan Melayu..

Pendedahan Zulkifli ini jelas menunjukkan kepada kita bahawa TIADA RAMPASAN KUASA DI PERAK seperti yang dilaungkan oleh juak-juak Fuckatan. Adakah kerana ANAK LARI MENINGGALKAN RUMAH maka JIRAN SEBELAH DITUDUH SEBAGAI PUNCANYA?

Bilakah agaknya juak-juak Fuckatan ni mahu sedar dan membuka mata luas-luas untuk melihat dengan lebih jelas senario yang berlaku ketika ini? Jebat sentiasa berharap moga-moga juak-juak Fuckatan ni akan berubah dan sedar..Kalau tak mahu sedar jugak..pergi jahanam sama kau orang..Hehehe...Kau orang pun bukan penting sangat yang penting adalah kebajikan rakyat dan keharmonian Malaysia..Mudah-mudahan RAKYAT AKAN SEDAR DENGAN TEMBELANG BUSUK YANG KIAN MEMBUSUNG DI DALAM FUCKATAN...

No comments:

Post a Comment