Saturday, May 25, 2013

Punca BN kalah di Gombak..!!


Kalau bertanya pada Jebat kerja apakah kerja yang paling mudah maka Jebat akan jawab kerja yang paling mudah ialah kerja sebagai Yang Berhormat.

Buktinya? Tanyalah Azmin..Tanyalah pada Azmin berapa kali dia ada turun padang berjumpa dengan pengundi dan rakyat di kawasan Parlimen Gombak dan DUN Bukit Antarabangsa. 

Tanyalah kepada pengundi di Parlimen Gombak, Hulu Kelang, Ukay Perdana dan Bukit Antarabangsa berapa kali Azmin turun padang berjumpa pengundi a.k.a rakyat  semasa tempoh berkempen dalam PRU yang baru lalu.

Tanyalah Azmin berapa kali jalan menuju ke Ukay Perdana yang sentiasa berlopak itu dilalui oleh kenderaan Azmin? 

Sudahnya Jebat terfikir, tanyalah Azmin berapa kali dia ada melawat ibunya di Genting Klang. Kalau ibu sendiri pun dia tak hiraukan maka tak hairanlah kalau pengundi Gombak dan Bukit Antarabangsa kena tunggu lagi 5 tahun dalm PRU ke 14 untuk melihat kelibat Azmin. 

p/s: Tapi kenapa Azmin masih menang di Gombak dan Bukit Antarabangsa? Ada yang kata Azmin menang kerana calon BN di Gombak dan Bukit Antarabangsa tidak se handsome Azmin..Oh my English..Hahaha..PM kena tentukan calon BN dalam PRU ke 14 nanti kena handsome!!

13 comments:

  1. Dia menang kerana FITNAH DAJAL dan SEMIAN Benci pada UMNO/BN yang dijalankan 24 jam sehari, 7 hari seminggu, 12 bulan setahun...Itulah modal yang digemari oleh penyokong mereka.

    Anyway Tahniah Azmin...apa nak buat..bagaimana pemimpinnya itulah cermin pengikutnya.

    ReplyDelete
  2. senang jer..asal jangan sampai cina tu tak bayor sudah..! kalah si azmin tu

    ReplyDelete
  3. Kawasan-kawasan yang dimenangi pakatan kebanyakannya kawasan bandar, biasanya segala kemudahan dah tersedia, lagipun taraf ekonomi penduduknya agak tinggi - tak banyak complaint seperti di luar bandar. Sebab itulah YB-YB di kawasan mereka tak banyak kerja sangat, jadi banyak masa mereka habiskan untuk berceramah memfitnah kerajaan.

    ReplyDelete
  4. Pembaca sekarang bukan seperti di era 80 an.Rakyat Malaysia kini lebih berilmu dan tahap pemikiran lebih tinggi.Sajian penulisan yang seperti di atas tidak sesuai dan membuang masa pembaca.Jamgan buang masa pembaca dengan cerita dan persepsi yand tidak cerdik dan merendahkan tahap intelek rakyat.

    Berusahalah mencari fakta-fakta dan jadikan blog yang lebih bertanggungjawab.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau tak suka jgn baca. Spelling kau punya bnyk slh..pemalas kau ni mcm Azmin Ali gak..

      Delete
    2. Tidak semestinya rakyat zaman sekarang belajar tinggi mereka cerdik.
      Tak semestinya mereka ada telinga mereka dengar (they may hear but they don't listen)
      Tak semestinya mereka ada mata tapi mereka lihat (They may look but they don't see)
      Tak semesti mereka ada akal mereka berfikir.

      Delete
  5. mesti lah dia menang sebab pengundi hantu....yg 40k bangla tu mesti lah undi dia...lol

    ReplyDelete
  6. Kinatik...pembaca sekarang memang ramai yang cerdik pandai tapi sayangnya kepandaian yg didorong oleh kerajaan sediaada BN digunakan utk jalan sia-sia..jgn gigit tgn yg beri kita makan

    ReplyDelete
  7. mainan cina dap laknat itulah dia sebabnya. apapun pilihan rakyat, kita terima ajelah, bukan macam nuar jubo, kit sial, sabu dreber tokong dan kuncu2 yg masih macam orang gila tu..........

    ReplyDelete
  8. Kinatik kalau ada bukti pun kau mana nak caya. Video kongkek boss kau tu pun kau tak caya. Spender besar Stopa Ali pun kau tak caya. Saipul bukhari angkat sumpah pun kau tak caya. Suruh le atukkau carikan bukti

    ReplyDelete
  9. AZMIN BIJAK..SEBAB NAJIB AKAN TUNAIKAN AKU JANJI SO BUATNAPA NAK KEJA KUAT KUAT, RAKYAT MASIHNSOKONG PAKATAN BUKAN BN. BN KERAP MAKAN UMPAN PALSU PAKATAN MCM PENGAIL IKAN DI LAUT, IKAN BESAR YG KERAP MAKAN UMPAN PALSU..NAJIB KANTOI,,NUAR KATA BN BERI SAPU..UNDI TETAP D BERIMPADA PAKATAN..

    ReplyDelete
  10. hahahhaha. Kan dah kantoi. Memang ke Pakatan Rakyat ni suka menipu. Siap bagi umpan PALSU.

    ReplyDelete
  11. Dear everyone,
    Be careful of YIP KUM FOOK (MCA GOMBAK) because this man is cheating and disturbing of many people’s wives, and also cheating of Buddhist Temple (SAMNAK SAMBODHI)’s money.
    Recently, many people know in what he”yip” did, please stay far from him. He is lawyer, Datuk, MCA Chairman and etc. or everyone can research at Website “YIP KUM FOOK”
    Loh Guan Lye
    Taman Desa Jaya, Kepong, Kuala Lumpur

    ReplyDelete