Sunday, May 26, 2013

Kau hairan ke kalau Anuwar menipu?


Blogger JUST READ di dalam artikel terbarunya ada menulis berhubung penipuan yang dilakukan oleh Anuwar Ibrahim.

Artikel yang diolah dengan sebegitu baik jika yang membacanya menggunakan akal fikiran yang waras untuk berfikir tentulah akan setuju dengan apa yang JUST READ nukilkan.

Tetapi umum sudah tahu akan gelagat penyokong totok Anuwar. Tunjukkanlah bukti sebaik mana dan sesahih mana sekalipun totok totok Anuwar akan pasti menolak dakwaan itu. Bagi Anuwar jawapan yang pasti digunakan ialah INI ADALAH KONSPIRASI UMNO  TERHADAP KARIER POLITIK SAYA.

Bukan sekali dua kita mendengar alasan yang sama digunakan oleh Anuwar untuk meloloskan diri daripada dakwaan sebegitu. Itulah kelebihan yang ada pada Anuwar. Magik atau totok Anuwar yang terlalu bodoh?

Pendedahan yang dilakukan oleh blogger JUST READ itu jelas menampakkan bagaimana kebodohan totok Anuwar. Calon DAP yang bertanding di dalam PRU ke 13 yang lalu sendiri telah menjelaskan bahawa TIDAK ADA BLACKOUT seperti yang didakwa Anuwar. 

Tetapi Anuwar masih pusing Malaya mendakwa itu dan ini. Dan yang lebih menghairankan totok Anuwar tetap terpesona dengan dendangan lagu tipu Anuwar. 

Kata orang Melaka..Anuwar ni muka seposen!!!

Baca DI SINI tentang apa yang sahabat Blogger JUST READ nukilkan berhubung temberang Anuwar. 

Percaya atau tidak biar otak anda jadi penentu!!

p/s: Jebat tak pernah hairan kalau yang menipu tu namanya Anuwar Berahim!!! Kalau dia bercakap benar itu yang Jebat akan hairan..Video yang tertayang kote bengkok pun boleh dinafikan inikan pulak kalau sekadar artikel..

1 comment:

  1. Salam GMC..Insyaallah akan saya pautkan..Jebat

    ReplyDelete