Saturday, December 10, 2011

Apa yang anak Cina ni bebelkan?



Melayu memang bangsa tak sedar diri. Benar sangatlah bila Tun Mahathir berkata MELAYU MUDAH LUPA.

Kenapa dalam negara Tanah Melayu masih ada anak Melayu yang begitu bangsat membiarkan anak Cina membelasah UMNO, parti keramat yang memperjuangkan kemerdekaan negara?

Kalau nak cakap Jebat racist cakaplah. Ye Jebat memang racist bilamana ada anak Cina yang mengutuk UMNO. UMNO yang telah memberi bantuan kepada Jebat dari zaman sekolah hinggalah ke zaman universiti.

Anak Cina kat atas ni tak pernah masuk UMNO pun..Apa yang dia tahu pasal kesusahan dan sejarah orang-orang Melayu. Jika orang Melayu tak sebaik orang-orang yang sedang bersorak semasa dia berucap tu tak taulah di mana dia berada sekarang.

Kalau kita berkata semua ini hanyalah politik..adakah kita mahu membiarkan anak Cina ni mengutuk pimpinan-pimpinan Melayu seolah-olah dia tahu semua perkara.

Tidaklah Jebat suka menggunakan perkataan yang tidak munasabah tetapi anak Cina ni sudah melampau. Sudah mahu mengajar Melayu untuk mendengar dan mengikut telunjuk dia yang selalu tersentuh daging babi.

Kepada orang-orang Melayu walaupun tak berapa nak Melayu, kalau nak berpolitik pun janganlah biarkan anak Cina ni mengutuk pemimpin Melayu.

Pernah dengar Najib mengutuk Nik Aziz dengan perkataan yang bangsat? Yang biasa kita dengar adalah Nik Ajis mendoakan pecah perut pada Najib.

Jebat malas nak bercakap panjang. Kepada Melayu yang tak mahu membela Melayu elok sambung semula kulit yang anda potong masa berkhatan dulu dan berkorbanlah dengan babi daripada anda membazir wang untuk membeli lembu korban!!!

No comments:

Post a Comment