Tuesday, December 6, 2011

Apabila anak dara Melayu dibogelkan Awang Hitam



Laporan oleh akhbar tempatan semalam berhubung kes Awang Hitam mengepung anggota penguatkuasaan daripada menjalankan tugas mereka tidaklah mendatangkan kemarahan yang amat sangat kerana lumrahnya apabila orang bersalah pastinya mempertahankan diri mereka dengan apa jua cara. Tahniah di atas keberanian anggota pihak penguatkuasaan.

Yang lebih mencuit hati dan menerbitkan rasa marah ialah bagaimana di dalam pemeriksaan dan operasi yang dinamakan Operasi Ajar itu ialah terdapatnya seorang anak dara Melayu yang ditahan di dalam keadaan SEPARUH BOGEL.

Tidaklah kita mempersoalkan bagaimana anak dara Melayu itu boleh jatuh cinta dengan Awang Hitam itu (senak perut juga yang dipilihnya) tetapi kita cuma mahu mempersoalkan bagaimana anak dara Melayu itu boleh berada di celah-celah kemabukkan Awang Hitam.

Longgarnya iman anak-anak dara Melayu sekarang dan kejadian ini amatlah menjijikkan seolah-olah menggambarkan bangsa Melayu sangat rendah nilainya.  Kita sudah biasa mendengar bagaimana anak-anak dara Melayu menjalinkan hubungan dengan Awang Hitam tetapi menjalinkan hubungan yang terlampau dengan sama-sama BERBOGEL adalah sesuatu yang perlu dipandang serius oleh seluruh umat Melayu.

Inilah natijahnya jika manusia merasakan BUATLAH APA SAHAJA TANPA MENGIRA DOSA DAN PAHALA KERANA DI MALAYSIA SUDAH ADA PEMEGANG KUNCI SYURGA. 

Apakah tindakan kita untuk menghindari perkara ini??

3 comments:

  1. operasi kerajaan terhadap awang hitam nih tak menyeluruh dan sistematik... pihak berkuasa tidak mempunyai pengkalan data yang mencukupi menyebabkan awang hitam ini berluasa... dadah, gejala sosial adalah berpunca dari Imigresen yang tidak cekap menjejaki anasir2 ini... IPTS yang kemaruk duit tidak memantau mamat haramjadah ini... kultur rakyat malaysia dihiris teruk oleh awang hitam celaka ini...

    ReplyDelete
  2. Goyahnya iman seseorang jangan dipertikaikan wahai en.jebat.... Iman kita belum tentu kukuh.....

    Ini satu hal yang hari ini semakin HOT ...and HOT .. AWANG HITAM @ (BOTOL KICAP).

    Benda ni Kerajaan perlu lakukan sesuatu , kerana penglibatan mereka ni terlalu licik. Datang ke Malaysia sebagai Student. Tapi Class pun tak hadir .

    Apa kata kerajaan perkuatkan lagi undang-undang . Jika mereka masuk ke tanahair sebagai pelajar, kehadiran mereka sebagai pelajar perlu dibuktikan di setiap universiti mahupun kolej . Dan sekiranya mereka melakukan kesalahan yang disabitkan salah oelh Undang-undang Malaysia , batalkan terus visa pelajar mereka dan hantar balik terus.Begitu juga yang datang ke Malaysia diatas tiket Kerja....

    talkwithhand.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Banyak negara asal Awang Hitam banyak kes orang mati kena penyakit Kelamin dan AIDS. Gadis melayu yang menjalinkan hubungan dengan Awang Hitam akan jadi penyebar penyakit pula.

    ReplyDelete