Sunday, December 11, 2011

GOMO bakal menikahi artis?



Dalam diam tak diam blogger tersohor tanahair PAPA GOMO dkhabarkan sedang menjalinkan hubungan intim dengan artis yang sedang meningkat tanahair. Artis yang mempunyai peluang cerah untuk dinobatkan sebagai Penyanyi Baru Terbaik di dalam Anugerah Lagu Terbaik itu dikatakan sering bertemu dengan GOMO secara sulit di dalam kapal mewah milik GOMO.

Di bawah ini adalah gambar yang dikirimkan oleh individu yang tidak dikenali yang mendakwa sering melihat kapal mewah milik GOMO itu.



Itulah kegilaan pimpinan Pakatan Rakyat yang sering mengigau malam dikerjakan GOMO.GOMO sudah macam selebriti yang sering diintai oleh Pakatan. Pendedahan demi pendedahan yang GOMO lakukan pastinya cukup membuatkan pimpinan Pakatan kencing tak lawas.

Keresahan itu jelas memuncak apabila GOMO telah diizinkan oleh Menteri Pertahanan untuk menaiki Scorpene di Langkawi. Apa yang peliknya seorang blogger naik ke kapal selam? GOMO BUKAN MENCEROBOH kapal selam tersebut tetapi mendapat izin dan jemputan dari Menteri Pertahanan sendiri. Sama seperti jemputan yang Guan Eng anak Kit Siang perolehi. Apa bezanya? Adakah kerana Guan Eng anak Kit Siang seorang Ketua Menteri maka hanya dia yang layak naik kapal selam tersebut?

Kalau nak dikatakan tidak tahu menjaga nama negara, rasanya Guan Eng anak Kiat Siang dan Nuar China Doll lagi jelas tidak tahu menjaga nama negara. Orang Johor boleh lupa bagaimana Guan Eng anak Kiat Siang  berkata JOHOR TIDAK SELAMAT UNTUK DIKUNJUNGI semasa beliau mengunjungi Singapura?

Semua orang sudah menonton video bagaimana Nuar yang DiAnugerahkan China Doll memburukkan Malaysia di Indonesia...

SOALANNYA IALAH: JADI DI SINI SIAPA YANG TIDAK TAHU MENJAGA RAHSIA NEGARA? PERNAH DENGAR GOMO MENJUAL ATAU MEMBURUKKAN NEGARA? YANG PERNAH JEBAT DENGAR IALAH GOMO SERING MENJUAL KOTE BENGKOK ORANG TERTENTU..HAHAHAHAHA

No comments:

Post a Comment