Thursday, June 6, 2013

Ni kejadah apa pulak anak haram ni tulis? SKMM jangan tidur!!!

 
Lepas satu-satu bahana yang terjadi dalam Malaysia.
 
 
Tak cukup dengan desakan kepada SPR dan rancangan untuk menjahanamkan negara melalui demo jalanraya, agama Islam pula dicerca sewenangnya oleh mereka yang tak bertanggungjawab.
 
 
Sebabnya? Sebabnya ialah apabila kita terlalu berlembut dan bagi muka. Segala kemahuan mereka kita turuti membabi buta sehinggakan kadok naik junjung. Kita beri mereka gelaran yang tinggi seperti Tan Sri dan sebagainya tetapi kita sepatutnya sudah disedarkan dengan tindakan mereka di dalam PRU ke 13 yang lalu.
 
 
Lihat apa yang mereka tulis seperti yang tertera di dalam gambar di atas.
 
 
Adakah kita masih akan menunggu sehingga mereka memijak-mijak kepala kita untuk kita mengambil tindakan?
 
 
Adakah kita menanti detik bendera Malaysia Jalur Gemilang digantikan dengan bendera lain barulah kita hendak mengambil tindakan?
 
 
Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia? Nama anda gah dan peruntukan yang tersedia untuk anda menjalankan tugas dengan efektif bukan kepalang jumlahnya, silalah bergerak dengan pantas dan bijaksana.

15 comments:

  1. BILA LAGI PDRM DAN SKMM NAK BERTINDAK NI...???????????????????????????

    ReplyDelete
  2. empunya blog ni dah buat report polis & skmm ke?

    ReplyDelete
  3. Ni dah melampau sangat ni ...

    ReplyDelete
  4. selidik sape punya acc fb, cari sampai dapat. silence cut off...........end

    ReplyDelete
  5. Anak Bukit JelutongJune 6, 2013 at 2:06 AM

    Salam.

    Apabila kita berpecah, bercakaran sesama sendiri kerana "dunia" dan terus dengan sikap "tak pa" dan "biar pi lah" musuh pasti ambil kesempatan.

    Bila lagi depa nak hina agama, bangsa dan negara kita ?

    Aku teringat satu ketika yang tak berapa lama lalu apabila ada "musuh" membuat provokasi dengan karikatur Rasul Allah, riuh rendah di negara kita oleh teman2 yang cukup "terasa" dengan penghinaan oleh manusia yang berada nun jauh dari negara kita.

    Apabila penghinaan berlaku dan dilakukan di dalam negara, tak siapa pun sudi berdemonstrasi atau membantah...

    Hidup Melayu.

    ReplyDelete
  6. AKU KINI TERLALU KECEWA DENGAN KEPIMPINAN NAJIB......rasa sia sia jer undi BN dlm PRU yg lepas........

    ReplyDelete
  7. org macamni la yg patut dikurung dalam pagar besi bukan yg demo aman di jalan...berbahaya untuk sekalian org nih....cari dia dan tangkap simpan pagar besi

    ReplyDelete
  8. Apa komen pas bila sekutu meteka buat statement camni? Basih backing lagi ke?

    ReplyDelete
  9. aduuuuu mkn lama mkn membiak sial2 dlm agama skrng ni..gune nama melayu tp bukan melayu!

    ReplyDelete
  10. Assalamualaikum tuan,
    Jangan tak tahu! SKMM tu cuma akan cepat bertindak bila Kerabat Di Raja dan VVIP tempatan terhina! Setakat Nabi Muhammad SAW dan kita orang kebanyakan ni tak ada nya mereka nak hairan.

    Pengalaman saya sendiri bila mengadu pada SKMM akan satu laman blog yang diadakan untuk memfitnah terhadap diri saya sendiri dan rakan2 setempat, SKMM suruh saya ambil tindakan sivil keatas pemfitnah terbabit!

    Buang masa dan tenaga saja pergi buat repot polis, kemudian memandu ke Putrajaya, bersusah payah mengisi borang aduan kemudian menunggu lama untuk dilayan petugas SKMM kemudian tunggu seminggu dua untuk mendapat jawapan tak akan berbuat apa apa terhadap sipesalah terbabit!

    SKMM dan PDRM tak akan ambil port tentang mangkok hayon ni. Kalau tangkap pun akan lepas bebas sesudah di ambil keterangan. Tengok lah!

    ReplyDelete
  11. anak didik anuar aljuburi belaka ni

    ReplyDelete
  12. Semua Kerja Macam Monyet....tak payah tunggu SKMM + PDRM...pakar IT sila HACK dan bgtau kita lokasi ANAK BABI HARAM ni...kita BELASAH lps tu campak LONGKANG Baru CALL PDRM...SKMM + PDRM KAN SIBUK....ingat ini ANAK BABI HARAM DAH USIK JUNJUGAN BESAR KITA....TAKKAN MELAYU ISLAM TAK RETI BERSATU LAGI...

    ReplyDelete
  13. Keputusan puaka mengundi parti melayu jelas terjawab jembalang tanah merancang dgn teliti dan penuh strategi untuk membersihakan etnik melayu ditanah melayu.harap melayu jgn sokong himpunan kotor tu.org melayu ramai tak sedar puaka ni nak hapuskan etnik melayu di bumi melayu.dari dulu semua perkara atas nama melayu dibunoh.kekalkan semuala nama tanah melayu supaya melayu sayangkan bumi melayu dan sedarkan puaka haram yg mereka tu menumpang.

    ReplyDelete
  14. Org melayu kna muhasabah dan sebulat hati menolong bangsa melayu .Jangan terpesong dengan sukubsakat RBA yang beribu bilangan rekrut untuk hapuskan org melayu sejak berkurun lamanya.puak haram ni guna nama melayu menyamar utk melagakan org melayu.kna perhati dan halusi puak api neraka ni.melayu kena spakat dan saling menyokong untuk hapuskan anasir rasis terhadap org melayu.jangan biar org melayu dipijak dan dihapus bersih dibumi melayu.

    ReplyDelete
  15. DAPigs sekarang menggunakan agama sebagai senjata untuk MENJAJAH Malaysia dan menjatuhkan Islam dan orang Melayu!

    Cara yang boleh berkesan ialah KDN mesti ada Intelligence yang amat cekap dan berani, kerana pertubuhan PENGGANAS Kristian Zionis, melalui menyamar sebagai gereja biasa, NGO atau perhimpunan peribadi di rumah-rumah dan kawasan perumahan, yang banyak tidak berdaftar, makin mengkristiankan Bumiputera/Bukan Bumiputera bukan Islam seramai mungkin – ini sebab utama undi bukan sahaja dari orang Cina, tetapi bukan Islam kepada DAP. Dan ramai yang Bukan Bumiputera PKR pula menyokong DAP tetapi tidak mahu terdedah sebab hendak terus membodohkan penyokong Melayu/Islam PKR dan PAS, untuk menyembunyikan rahsia mereka ini sebagai Kristian Zionis. Bahkan saya syak puak Kristian Zionis ini makin rancak di pendalaman Sarawak/Sabah untuk mempastikan lebih ramai Bumiputera yang dikristiankan akan mengundi DAP di pilihanraya akan datang!

    Pertubuhan Kristian Zionis ini sebenarnya adalah senjata politik yang amat merbahaya dipergunakan oleh CIA-US/MI5-UK/Peranchis/Jerman/Israel-Mossad/EU-NATO (di Malaysia melalui DAP/PKR) untuk menjajah negara-negara atau tanah Islam yang kaya minyak-gas/sumber asli lain/tanah subur (untuk pertanian syarikat global GM US-Mosanto yang diharamkan di EU sebab boleh menyebabkan penyakit kanser dll). Jadi fahaman Kristian Zionis digunakan untuk cuba memecahbelahkan orang Islam termasuk dengan menubuhkan pejuang 'jihad' (yang sebenarnya diketuai bukan Islam Kristian Zionis, tetapi menyamar sebagai orang Islam untuk melagakan dan memperdayakan Shia-Sunni sampai berbunuh sesama sendiri atau dibunuh amat kejam pejuang 'jihad' pengganas bukan Islam itu, seperti di Libya, Syria, Somalia, Afghanistan, selatan Thailand/Filipina dan Iraq, dan kemudian di Nigeria, Lebanon, Iran dan lain-lain), dan cuba mengkristiankan Melayu/orang Islam dan Bumiputera lain yang Islam atau bukan Islam seramai mungkin (termasuk semakin agresiv di Indonesia dan negara-negara islam lain). Dan penjajah Barat-Zionis melalui sekutu DAP/PKR mereka, ingin menjadikan Malaysia dan Indonesia, sebagai satu lagi Israel tetapi di Asia, sebab Singapura terlalu kecil dan tak ada minyak-gas bertimbun macam Malaysia terutamanya di Malaysia Timur, dan juga Indonesia, yang juga kaya dengan minyak-gas untuk dikuasai!

    Maka, jabatan DAKWAH Islam mesti lebih kuat berusaha, terutamanya di perkampungan Orang Asli dan di pendalaman Sabah dan Sarawak, dan kawasan perumahan termasuk kawasan flat untuk orang miskin/sederhana. Jangan berlengah lagi - masjid mesti dibina di setiap kampung dan kawasan perumahan untuk berdakwah. Saya syak orang India yang miskin pun makin disasarkan pertubuhan Kristian Zionis bawah DAP/PKR untuk dikristiankan, termasuk melalui NGO-NGO DAP/PKR, yang menyembunyikan aktiviti Kristian Zionis mereka. Serta, setiap kawasan perumahan di seluruh negara, melalui penggubalan undang-undang mesti ada kuota tinggi untuk Bumiputera dan yang miskin, dan orang Islam, kerana ini negara Islam dan kita makin ditindas di negara sendiri.

    MAKCIK Tempurung.

    (PERHATIAN: ada PENYAMUN paling penakut disyaki dari DAP/PKR durjana yang sekarang meniru gelaran saya tetapi sebagai "Pakcik Tempurung/Temporung" untuk mengelirukan pembaca).

    ReplyDelete