Monday, July 19, 2010

Hai mambang tanah, mambang pasir, mambang angin



Seperti kata laman portal Agendadaily, Pakatan kini punya banyak mambang. Boss Perkasa, YB Ibrahim Ali kata di Selangor ada mambang pasir, di Perak ada mambang tanah apabila isu pemberian tanah selama 999 tahun dan di Kelantan ada mambang balak apabila hutan hutan menjadi gondol akibat aktiviti pembalakan haram.

Ini semua bukaan cubaan macam yang dalam cerita P. Ramlee cakap tapi ini betul betul. Menarik bila Khalid GAP GAP kata yang dia baru tahu akan hal ni. Alaaaaaaaaaa Khalid ini bukan cubaan tapi betul betul!!!!

Nasib baik mambang botol brandi tu tak menang dalam pilihanraya hari tu, kalau tak mesti lengkap ayat dalam cerita P.Ramlee..Hai mambang tanah, mambang angin, mambang air, mambang pasir...MAMBANG MABUK MINUM BRANDI. Patutlah mambang di Selangor kata arak tak haram, rupanya untuk mambang mabuk minum brandi.

Kalau ikut orang tua tua, mambang biasa keluar masa bulan mengambang. Patutlah mambang di Selangor cakap yang orang bukan Islam boleh guna kalimah Allah. Mambang bulan penuh biasanya macam orang meroyan.

Mambang yang paling orang takut ialah mambang Mokhtar. Mambang jenis ni mambang yang handal dalam hal ehwal ekonomi lelaki.

2 comments:

  1. MAMBANG BOTOL BRENDI TU KASI KAT HJ. RONNIE KEHKEHKEH

    ReplyDelete
  2. sengal. . . hahaha. . .

    ReplyDelete