Monday, October 5, 2009

Bagan Pinang:Buta mata atau buta hati??



APABILA MATA HATI DIKAWAL SYAITAN!!

Apa nak jadi dengan puak puak komplot pakatan jahat ni? Kalau di Bagan Pinang ni mendongak ke langit kita pasti akan dapat melihat kapal terbang dah macam teksi sibuknya. Semuanya pasal Bagan Pinang terletak tak jauh dari KLIA.

Bangga aku lihat dengan kemajuan Malaysia dan membuatkan Malaysia duduk sama rendah berdiri sama tinggi dengan negara negara maju lain. Semuanya hasil usaha dan penat lelah pemimpin pemimpin terdahulu dan sekarang di dalam membangunkan Malaysia.

Cuma aku agak hairan kerana puak puak komplot pakatan jahat ni pulak yang nak hancurkan apa yang telah lama kita dirikan. Bukan hendak terus membantu membangunkan negara tetapi apa yang ada pulak hendak dirobohkan. Keamanan, pembangunan, perpaduan dan semua bentuk kebaikan yang Barisan Nasional usahakan selama ni hendah dihancurkan?

Soalnya?? Butakah mata puak puak pakatan gila ni hingga tak boleh melihat apa yang telah negara kecapi di bawah kerajaan Barisal Nasional?

Sebabnya?? Kalau hati di penuhi dengan kebencian, irihati dan sering mendengar bisikan syaitan inilah jadinya. Pemimpin komplot pakatan gila sebenarnya hanya iri hati dengan pemimpin pemimpin BN yang ada..Kalau boleh pemimpin komplot pakatan gila ni nak menduduki kerusi empuk yang dimiliki oleh BN.

Semuanya kerana disebabkan perasaan tamak, tidak tahu bersyukur dan sifat cemburu yang menyebabkan komplot pakatan gila ni jadi sedemikian rupa.

Yang pelik..tukang salak puak komplot pakatan gila ni seolah olah telah dibutakan mata mereka daripada melihat segala bentuk pembangunan dan kemajuan yang telah BN dirikan.

Bila hati dipenuhi bisikan syaitan, pasti mata juga menjadi'buta'..melihat gunalah mata hati dan bukan emosi yang sering terdorong dengan permainan syaitan!!

Bagaimana Nik Aziz?? Hati dipenuhi syaitan???

6 comments:

  1. Pembangkang memang macam tu....buta mata dan hati.

    Apa yg baik sangat pada pembangkang ni???

    Semua contoh dah dapat dilihat didepan mata.

    Di Selangor,, Di Perak,, Di Kedah dan Di Pulau Pinang....Mereka ni tak pandai mentadbir. Banyak menimbulkan kekacauan. Untungkan Kroni, Rasuah, menipu dan byk lagi....

    Tak keterlaluan kalau saya katakan, 4-5 tahun yg dihabisan nanti oleh pembangkang di selangor, kedah dan pulau pinang, hanyalah merugikan rakyat dinegri masing2.

    Dlm PRU 13, nanti...pastikan mereka ini semua tumbang termasuk di kelantan..Insya allah

    Hidup BN

    ReplyDelete
  2. Jemputan untuk menyedut kartun Bagan Pinang di http://sudutkartunis.blogspot.com/2009/10/kartun-bagan-pinang.html

    anakmuda
    http://ohpolitik.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. pegi matilah Pakatan rakyat ni.
    http:\\www.informasimalaysia.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. halo jebat,
    lu lagi buta laa..sama cam kengkawan lu laa..
    demand lebih tapi hampeh..kokok jer kuat tapi basuh tahi pun tak bersih..

    ReplyDelete
  5. anon 1.15 pm..apa lu cerita? demand lebih..?? lu explain sket bleh..? pakai pun anon..kalau anak jantan pakai nama betul lah..tapi gua rasa gua tau sapa lu..suatu hari pasti buku bertemu ruas..jangan jadi penjilat sudah!!! hahahah

    ReplyDelete
  6. anon 1.15pm

    Pasal dengan lu nie...lu lagi cilaka punya org, apa lu tahu pasal semua nie.. apa lu tau.. lancau tau ka.. lu kalau tak tahu.. baik lu jadi anjing n menyalak puas2laaaa...jangan sibuk

    ReplyDelete