Wednesday, July 13, 2011

Rakyat PAS atau rakyat Malaysia??

                         

Betul ke PAS berjuang atas tiket rakyat? Lu biar betul bhai..Gua rasa tak semua rakyat Malaysia sokong lu orang. Yang sokong lu orang adalah rakyat PAS dan bukan menggambarkan rakyat Malaysia keseluruhan.

Rakyat Melaka adalah sebahagian daripada rakyat Malaysia dan kami di Melaka majoriti rakyat tak terima BerShit yang lu orang buat. Kalau ada yang bersetuju pun mereka jugak adalah rakyat PAS.

Sebab apa gua kata rakyat PAS? Sebabnya mudah..pasal undang-undang Malaysia tak benarkan rakyatnya menyertai perhimpunan haram macam BerShit cuma undang-undang rakyat PAS yang menghalalkan BerShit.

Jadi lepas ni kalau lu orang nak buat benda-benda yang tak mengikut undang-undang Malaysia lu orang harus sebut rakyat PAS akan berdemo untuk menentang apa yang lu orang rasa tak betul. Gua tak kisah kalau lu orang gunakan ayat 'rakyat PAS' kerana gua tak termasuk dalam ayat tu. Lu suka lah kalau mahu guna ayat rakyat PAS.

Gua sebagai rakyat Malaysia tak setuju dengan apa yang lu orang buat..Lu jangan pandai-pandai kata lu orang bertindak atas suara rakyat. Suara gua ada lu dengar? Gua pun rakyat..rakyat yang tahu undang-undang Malaysia.

2 comments:

  1. lu jangan macam-macam, rakyat pas tu ahli syurga, sendiri mau ingat. taraf dorang tinggi, so lu duduk tiam-tiam.

    ReplyDelete
  2. KESIANNYER
    OTAK SEMPIT KER
    ATAU TAK BERAGAMA

    PATUT PAS BOLE DISAMA LEBALKAN
    DENGAN AL MA'UNNA ATAU AL ARQAM

    SEBAB NYER
    ALMA'UNNA NAK MERUSUH GUNA SENJATA
    ALARQAM DAH MENYELEWENG DARI AKIDAH ISALAM YANG SEBENAR2NYA

    ReplyDelete