Thursday, July 28, 2011

Apek yang hebat



Malaysia tersingkir..Macam lahanat pembukaan kata gua..Tapi seperit mana pun kena jugak telan. Semuanya pasal aksi macam taik kucing pasukan bolasepak kita sewaktu main di Singapura hari tu.

Gua ingat kalau Apek lah yang jadi penjaga gol masa dekat Singapura hari tu keadaan mesti jadi lain. Tapi penjaga gol kita masa main di Singapura hari tu macam penjaga gol sekolah menengah apa boleh kita buat.

Gua tabik pada Apek yang jadi penjaga gol malam ni..Hebat memang dia hebat. Kalau tak kerana dia agaknya dah berbakul kita kena belasah.

Apek memang hebat..Bukan Apek DAPigs tapi Apek Khairul Fahmi Penjaga Gol Pasukan Bolasepak Malaysia..Apek DAPigs apa tahu..menyemak...

9 comments:

  1. aku sokong 100%...punca utama adalah kegagalan sarbinee...apa bangang punya penjaga gol...ada ka patut hanya tgk je bola melayang masuk gol tanpa bertindak apa2...sarbinee nk menyalahkan barisan halangan kita...ingat pemain kita tinggi macam hantu galah ke?...kalo sarbinee main lagi td...aku rasa x muat guni gol yg kena

    ReplyDelete
  2. betul aku pun sokong kalau lawan di singapura dulu bagi fahmi jaga gol aku yakin mesia menang punya ni bagi budak sekolah jaga k rajagopal terlalu yakin inila padahnya apapun tahniah buat si fahmi aku tabek sama kau, walaupun ada masalah peribadi kau sanggup ketepikan tahniah sekali lagi.

    ReplyDelete
  3. aku menyampah giler tengok pemain kita no2, no4, no6, no8 main mcm budak prasekolah berebut bola. buat malu saja. kalau ramai pemain macam nenek tua tu, toksah fikir nak pegi jauhlah bola sepak kita. Tahniah utk K Rajagopal kerana berjaya mengekalkan keegoan anda. Kalau aku jumpa mrk ni aku nak sekeh sorang-sorang. Benarnya tadi permainan bola sepak antara singapura dengan khairul fahmi dan safi jer. yang lain tu penunggul shj.

    ReplyDelete
  4. Datok K Raja Gopal patut disingkir sebagai jurulatih pasukan kebangsaan,bukan kerana kita kalah mlm ini, tetapi pemilihan pemain kebangsaan yang dibuatnya sungguh meragukan, bahagian pertahanan pasukan kita mudah bocor, bgh ini sepatutnya ada mempunyai pemain berpengalaman seperti Marzuki yusof/shukor adnan ataupun Nor Hafif Zabani Mifbah & dibahagian tengah pula kenapa pemain x berpengalaman seperti Ismail Faruki dipilih & diturunkan.

    ReplyDelete
  5. jgn kondem pasukan negara mcm tu sgt geng..coach ok..pengurusan semua ok..cume ade stengah player tu mmg x amik iktibar dari kesilapan yg dorg lakukan..malah terus lakukan kesilapan bodoh yg sama..x payah pkai no..ckp je trus..fadhli syas..muslim ahmad..mahali jasuli..ismail faruki..fakri sharani..cam sampah main nye..player singapore qiu li yg gemuk tu pun muslim x dpt kejar..sakai betul..

    ReplyDelete
  6. Rajagopal sebenarnya ego dan dia dengan pemain no 2, 4, 8 dan 13 tu tak pernah belajar pun dari pengalaman lalu. Sia sia saja lawan Arsenal & Liverpool tu.....mengecewakan jutaan rakyat malaysia !

    ReplyDelete
  7. lain kita tak takut, klu diorang dah bersungguh2 dah takde rezeki TAPI yg menakutkan jika ada diantara pemain yg MENJUAL perlawanan terutama bahagian pertahanan, kesian kita punya GK Khairul Fahmi klu tak sebab ketangkasan dia awal2 kita dah bungkus.
    pertahanan kita mlm tadi memang mcm celaka.

    ReplyDelete
  8. pd aku la fakri tu mmg kaki bangku... semak ajer..
    kenapa la rajagopal tak bg asyaari samsudin main, tak pun badrol baktiar ker.. mereka nie lagi laju dan hebat beraksi. bukan cam fakri sarani... hebat tak tara mana pun. main teruk sangat. dok ikut perasaan ajer.. ms game kt singapore pun teruk, wat pe bg masuk lg.. dah la kena kad merah lak. wat malu jer.. nk di kata bodoh kang marah...

    ReplyDelete
  9. arrayah.info - Kebencian Kaum Kafir Terhadap Islam Hingga Ke Padang Bola

    ReplyDelete