Monday, September 16, 2013

Najib jantan Najib Melayu!!!


Harimau mati meninggalkan belang.

Ching Peng mati meninggalkan abu..Itu abu pun Perdana Menteri Najib tak kasi bawa balik ke Malaysia. Sebab abu itu abu PENGKHIANAT dan bapak komunis. Semua orang tahu kecuali Mat Sabu.(ada sesiapa yang nak sponsor tiket kapalterbang untuk membolehkan Bang Mat memberikan penghormatan terakhir pada bapak komunis?)

Sejak dari Sabtu yang baru lalu, nampaknya Perdana Menteri Najib sudah menjadi benar-benar Melayu dan berani. Tidak lagi seperti dulu yang sering mengangguk apabila diasak. Tahniah buat Perdana Menteri Najib.

Menteri Zahid Hamidi dan seluruh jemaah Menteri sudah sepakat supaya abu pengkhianat dan bapak komunis Chin Peng tidak di bawa balik. Semua sudah jadi Melayu dan jantan. Eh! Ini kerajaan benar-benar kerajaan Melayu. Melayu jangan jadi pengkhianat dan memuja pengkhianat.!!!

Semua kita harus bersemangat kembali bahawa Perdana Menteri Najib telah membuktikan bahawa dia tidak lupa yang dia adalah Melayu dan dia adalah Perdana Menteri di sebuah negara yang majoritinya adalah Melayu..

Bangga bila punya Perdana Menteri yang namanya Melayu dan jiwanya juga Melayu..

Hidup Perdana Menteri Najib...!!!

2 comments:

  1. Jgn hangat2 tahi ayam sudah lah PM kita nie...

    ReplyDelete
  2. Leh caya ke?nak PRU umno semua nak umpan ...kan melayu mudah lupa

    ReplyDelete