Tuesday, June 7, 2011

Serambi Mekah atau Serambi Asmara?









Hebat negeri Kelantan. Membangun bersama Islam adalah slogan yang boleh dilihat di merata tempat di Kelantan. Serambi Mekah adalah nama jolokan yang sering menjadi kebanggaan pemimpin PAS Kelantan.


Hari ini Harian Metro mendedahkan kisah parkir kereta di Kelantan yang menjadi tempat melampiaskan nafsu. Hebat dan maju benar Kelantan.


Menurut Harian Metro, parkir berkenaan yang mengenakan bayaran RM 2 dijadikan tempat sebagai pasangan memadu asmara. Dan yang lebih menarik, sumber yang mengawal CCTV di parkir berkenaan mendedahkan, pasangan yang selalu kelihatan di situ adalah pasangan yang berkopiah dan bertudung labuh. Takebeer!!!


Mungkin Nik Ajis boleh menjawab isu ini dan jalan yang paling mudah mungkinkah sekali lagi Nik Ajis akan berkata "Allah telah memaafkan mereka".


Lagipun apalah pasangan yang memadu kasih di dalam kereta ini khuatirkan kerana syurga sudah terbentang luas di depan mata.


Soalnya: Undi PAS masuk syurga atau masuk neraka? Kalau surga, syurga yang mana? Syurga di Kota Baharu dan hanya perlu membayar RM 2?


No comments:

Post a Comment