Friday, February 4, 2011

PAS bercakap saja pandai





Kalau nak ditanya bagaimanakah sebenarnya bunyi tin kosong..jawabnya mudah..lihat sahaja pada PAS..Kalau ditanya bagaimanakah rupanya jaguh kampung..jawabnya mudah..lihat sahaja pada PAS..Kalau nak ditanya siapakah yang mempolitikkan Islam di Malaysia..jawabnya mudah...lihat sahaja pada PAS.

Dalam keseriusan pihak kerajaan yang ditunjangi UMNO berhempas pulas dengan misi menyelamatkan rakyat Malaysia di Mesir...kelibat pucuk pimpinan PAS langsung tidak kelihatan..apatah lagi kelibat pencacai taik hijau PAS.

Kalau di dalam pilihanraya, pencacai taik hijau PAS tampak benar seolah-olah seperti seorang pejuang Islam. Berkopiah, berseluar dilipat bawahnya, janggut bersepah, baju comot dan muka kelabu asap..siapa yang berani menyangkal bahawa inilah pejuang Islam yang kononnya memperjuangkan Islam.

Apabila misi menyelamat rakyat Malaysia di Mesir, pencacai taik hijau PAS sekadar berdemo di hadapan kedutaan besar Amerika di Kuala Lumpur. Begitu lemahnya pemikiran pimpinan PAS..kemelut yang melanda Mesir sekarang adalah kemelut 'perang saudara' sesama rakyat Mesir. Kenapa harus pencacai taik hijau PAS berarak menarik minat kedutaan besar Amerika di Malaysia?

Amerika ibarat singa yang sentiasa mahu mengganas...sentiasa dahagakan mangsa yang bodoh seperti PAS. Berarak di hadapan kedutaan Amerika sekadar menunjukkan kebodohan PAS yang tidak tahu berpolitik. Seharunya kita tidak membangkitkan dan menarik perhatian Amerika untuk campurtangan di dalam kemelut Mesir. Daripada PAS sibuk berdemo, jauh lebih baik sekiranya PAS menghantar pencacai taik hijau PAS ke Mesir membantu rakyat Malaysia di sana.

Jika benar sekalipun ada campurtangan Amerika di Mesir, apalah gunanya kita menjolok sarang tebuan..Yang jauh lebih penting adalah nyawa rakyat Malaysia di Mesir.

Nak diharapkan doa dari Nik Ajis..doa di Tenang juga tidak dimakbulkan..Tidakkah Nik Ajis mahu mendoakan supaya dalang di dalam kemelut di Mesir PECAH PERUT?? Apalah yang boleh diharapkan dari PAS yang sekadar...BERCAKAP SAJA PANDAI...

5 comments:

  1. umNO NAJIB ROSMAH SIALFebruary 5, 2011 at 1:29 AM

    JEBAT BER KOKOK KOK KOK ???????????????????

    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAA
    POOOOOO DAAHHHHHHHHHHHHH

    "Darah yang mengalir di tubuh kita, semerah darah si Jebat yang tumpah di bumi Melaka, semerah darah si Jebat yang tercalit di kening si Tuah"

    ALAMAK GENG, JEBAT DGN TUAH ???????????

    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAA
    POOOOOO DAAHHHHHHHHHHHHH

    TOKSAH BUAT KEMALUAN LAAA, DASAR PENJILAT, PENYAPU ADA HATI NAK JADI JEBAT KONON....

    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAA
    POOOOOO DAAHHHHHHHHHHHHH

    ReplyDelete
  2. PATI umNO ITU PATI KERIS TELANJANG BOGELlllllll
    ( Sebab tu PENCACAI umNO SUKA BEBENOR meMANIKAM sana sini )

    PATI MCA ITU ANTI ISLAM
    PATI MIC ITU SESAT
    PATI UMNO ITU meLAYU AGEN MOSARD

    PENCACAI PATI UMNO ITU PENAKUT
    PENCACAI PATI UMNO ITU TAKDE TELOR

    PATI UMNO ITU TAKUT DGN PATI M.C.A
    PATI UMNO ITU TAKUT DGN PATI M.I.C

    M.C.A = Melayu Cibai Aaaa
    M.I.C = Melayu Itu Cibai @ Melayu Itu Cilaka
    PATI UMNO cakap TAKPE TAKPE, KITA SATUuu SATUuuuu SATUuuuuuuuuu
    MEYSIAAAAA...

    PATI UMNO ITU PARASIT ORG2 meLAYU

    PADAN MUKA ORG2 meLAYU UMMMNOOOO
    PENCACAI UMNO KENA KENCING

    BE END ITU BARISAN PENYOKONG YAHUDI TEGAR

    YEAH BEBI LINE BE END

    VOTE FOR THE JACKPOT PEOPLE OF UMNOOOOO
    VOTE FOR THE MAGNUM PEOPLE OF UMNOOOOO
    VOTE FOR THE TOTO PEOPLE OF UMNOOOOO
    VOTE FOR THE CARLSBERG PEOPLE OF UMNOOOOO

    PRINT THE TICKETs GO TO HELLLLLL PEOPLE OF UUMMMNNOOOOOOO

    TAKE BEER PATI UMNO
    TAKE BEER PATI UMNO
    TAKE BEER PATI UMNOooo

    MAY GOD BELASAH UMNO
    MAY GOD BELASAH UUMMMNNNOOOOO
    MAY GOD BELASAH UUMMMNNNOOOOOOOOOOO

    ReplyDelete
  3. Butoh hang.. Najib terima kerajaan yg lemah dari Samdol@Bodowi.. kau nak berkeras.. Parti melayu da berpecah 3 ( tak sependapat ) jika parti cina bersatu ( DAP tak pernah kafirkan MCA atau Gerakan..) mati kau .. melayu tak layak jadi PM dan tak layak duduk dinegara ini..faham Kau bantai lah si Dollah bebal tu...

    ReplyDelete
  4. Hidup UMNO! Hidup Melayu! Tak akan hilang UMNO di Bumi Melayu ini. Sedarlah hanya UMNO sahaja yang dapat memastikan kesinambungan Umat Melayu di Bumi Melyu ini.

    ReplyDelete
  5. Kah kah kah...inilah contoh Melayu yang akan jahanamkan Melayu..Anon 1.29 am adalah anak Melayu yang paling bebal pernah wujud di Malaysia..PAS dijemput dengan segala hormatnya dijemput untuk bertandang ke Merlimau..kecik tapak tangan nyiru orang Merlimau tadahkan..PAS pasti kena mandi di Merlimau..Anon 1.29 am..kau juga dijemput..baru kenal mana jantan mana betina..kah kah kah...

    ReplyDelete