Wednesday, March 10, 2010

Qazaf:Anwar kata mahkamah saja lengah-lengahkan

Berapa punya cantik ayat brader Nuar..Kalau ada kepentingan diri dia pandai pulak dia kata mahkamah saja lewat-lewatkan..Dia ingat orang boleh lupa macam mana dia asyik tanguh-tangguhkan kes dia dengan Saiful? Setahun Saiful tunggu nak cari keadilan mohon kes dia dibicarakan dah bicara pun masih Nuar nak mintak tangguh..Kalau dah dasar CIFUT memanglah suka yang slow-slow macam siput tu..

Yang best..Zul Nordin dah tarik diri dari mewakili Nuar..Boleh ke Karpal nak ganti Zul?Hahaha...lagipun dalam Pakatan kan ramai Ustaz yang boleh baca Quran..Tahap Khalifah pun ada..alah Khalifah Guan Eng yang migrate ke Penang dari Melaka tu pasal orang Melaka tak suka dia. Nak tak nak kenalah Khalifah ni pindah ke Penang..boleh jugak cari makan. Biasanya Khalifah ni ramai pengikut tapi Khalifah Guan Eng ni orang Melaka boleh benci dia pulak..Khalifah samdol namanya tu..

25hb ni sambung balik bicara Nuar..dah start goyang balik le tu..itu yang saja cari isu nak alih perhatian. Dah tak ada strategi baru ke nak alih perhatian. Ke takut rakyat tahu macam-macam password dan ayat yang Saiful akan keluarkan?

Buatlah apa dan cakaplah apa...rakyat pasti akan dengar apa yang Saiful akan cakap pada 25hb ni..lalalala...goyang jangan tak goyang...jangan tangguh lagi ye bang Nuar..bersihkan nama tu cepat-cepat...hahahaha...

No comments:

Post a Comment