Monday, March 22, 2010

Berani berubah jangan berani berubah ubah

Heboh sekejap kononnya ada suara suara yang marah dengan kepimpinan Pemuda UMNO Malaysia..Tapi pada aku semuanya ibarat carik carik bulu ayam...Ramai orang macam tu..belakang boss hentam bagai nak rak tapi bila depan boss pijak semut pun tak mati..lidah tak bertulang beb..

Tak lama lepas kekecohan tu (dalam mesyuarat), aku tengok ada yang marah dengan Ketua Pemuda tu, tau tau berdiri tegak di belakang Ketua Pemuda masa sessi bergambar.Takpe..aku pun tak berpandangan apa apa..pada aku gambar boleh menterjemahkan banyak perkara..Lagipun apa yang salahnya dengan bergambar.

Cuma yang aku risaukan kalau ada di kalangan yang marah tu..berani berubah tapi kini berani berubah ubah...Tetapkan pendirian..

No comments:

Post a Comment