Tuesday, March 23, 2010

Gempar dari Parlimen:Kalabakan naik angin

Ahli Parlimen Kalabakan (BN) naik angin apabila namanya disebut oleh YB Zahrain (Bayan Baru) kononnya dia dipancing oleh Nuar Berahim berhubung pelan 16 September. Ahli Parlimen Kalabakan itu minta YB Zahrain meminta maaf kerana menyebut namanya di dalam agenda 16 September Nuar Berahim.

YB Zahrain cuba mencelah ketika Ahli Parlimen Kalabakan itu berucap namun tidak diizinkan oleh Ahli Parlimen Kalabakan itu. Mungkin YB Zahrain hendak menjelaskan tentang pelan 16 September itu. Semua di antara kita tahu bahawa pelan 16 September itu adalah suatu pembohongan Nuar Berahim.

Apa yang hendak dilaungkan oleh Ahli Parlimen Kalabakan itu jika dia menerima pelan 16 September itu adalah suatu pembohongan. Apa yang perlu dirisaukan jika dia tidak terlibat dengan pelan 16 September itu lagipun seperti yang dinyatakan oleh YB Zahrain ianya suatu pembohongan. Dalam sesuatu pembohongan, apa apa jua boleh disebut dan tidak hairanlah kalau nama mana mana Ahli Parlimen disebut berhubung pelan 16 September itu. Dalam pembohongan memang tidak akan wujud fakta.

Apa yang membelenggu fikiran Ahli Parlimen Kalabakan itu ketika ini tidaklah kita ketahui..Yang jelas momentum dan rentak seakan sedang disumbangkan.....

No comments:

Post a Comment