Wednesday, August 13, 2014

Aduhai Pak Sheikh..!!! Malang sungguh nasibmu...



Langit tidak selalu cerah Pak Sheikh...

Sepandai pandai tupai melompat akhirnya jatuh ke tanah jua..

Setinggi tinggi ilmu adalah ilmu tak tahu..Pak Sheikh jangan fikir manusia terlalu bijak..Manusia merancang Tuhan menentukan..

Sabar manusia ada hadnya..Sarang tebuan jangan dijolok..Rakyat PAS mula bingkas bangun memberontak untuk melesukan langkah Pak Sheikh..

Yang dikendung keciciran yang dikejar tak dapat...

Doa orang orang teraniya pasti makbul...Pak Sheikh mesti tahu tu..Tanyalah Khalid MB Selangor macam mana dia berdoa..tanyalah rakyat PAS bagaimana mereka mengerjakan solat hajat untuk Khalid MB Selangor..

Apabila timbul kebenaran..kebatilan pasti hilang lenyap..

Perahu sudah di air..pendayung sudah di tangan..teruslah mendayung Pak Sheikh..Untung sabut timbul .. untung batu tenggelam..

Jangan lupa Pak Sheikh..kami menanti dayungan Pak Sheikh..kalau tersadung tenggelam pasti kami akan kata LUNCAI TERJUN DENGAN LABU LABUNYA..BIARKAN BIARKAN!!!

Kini ketam tidak lagi mahu jalan mengiring seperti ibunya...Tanggang sudah tahu peritnya badi menderhaka..Jebat sudah tahu erti bala bila derhaka kepada Baginda Sultan Melaka..

Orang tua selalu berpesan jangan terlalu gembira kerana nanti dihujungnya airmata jatuh berderai derai..

Sudah jatuh ditimpa tangga..Saiful Bukhari datang membawa surat saman RM50 juta..Berat mata memandang berat lagi bahu memikul ya Sheikh..!!

Baru tahu tingginya langit...baru tahu pahitnya hempedu??? 

p/s: Sikat rambut tu ya Sheikh!!!

4 comments:

  1. Jangan lupa Pak Sheikh..kami menanti dayungan Pak Sheikh..kalau tersadung tenggelam pasti kami akan kata LUNCAI TERJUN DENGAN LABU LABUNYA..BIARKAN BIARKAN!!!

    kalau tenggelam yu dan pasti kenyang.

    ReplyDelete
  2. Pak Sheikh...hang punya pasal aku kena kejor dgn FRU ..jatuh dlm longkang depan Sogo...kaki aku patah....betapa bodoh nya aku waktu itu !......pak sheikh ada ramai lagi pengikut hang yg senasib dgn aku.

    ReplyDelete
  3. semua pak sheikh lupa kecuali "kunyit"

    Ku sangka pak sheikh terlau bijak rupa nya bahlol.

    Padan muka engkau.

    ReplyDelete
  4. kenali As Sheikh Sahibus Samaah Al Alamah Datuk Seri Sivaji Ketum Anu War Berahi Al Juburit (kaki jubur wal burit)

    Pasal virus yang dibawa oleh parasit ko ke dalam PAS menyebabkan aku melemparkan kad ahli seumur hidupku ke dalam longkakng ..

    Celakalah hidup ko dan semoga ko segera bersama sama sekandang dengan peguam kau karpal sink dan segala munafik

    ReplyDelete