Thursday, May 24, 2012

Untunglah kamu KJ


ADA sesiapa yang mahu menjadi hipokrit dengan mengatakan tidak suka kepada artis Neelofa? Jebat tidak mahu menjadi lelaki hipokrit dengan mengatakan tidak meminati Neelofa yang ayu dan jelita itu.

Tetapi kata orang kena ukur baju di badan sendiri. Sekadar meminati kejelitaan anugerah Tuhan yang ada pada Neelofa. Kalau nak dikatakan standard, jauh panggang dari api. Sendiri mahu ingat!!!

Kalau mendapat pujian daripada Neelofa seperti apa yang ditulisnya di Twitter berkenaan Ketua Pemuda UMNO, Khairy Jamaluddin mahu rasanya Jebat berkhemah di Dataran Merdeka macam mahasewel tempoh hari.



Selayaknya KJ mendapat pujian seperti itu kerana KJ memang seorang anak jantan yang berani. Cuma kita harapkan KJ jangan terlalu ghairah untuk melayan setiap permintaan Pakatan untuk berdebat kerana secara tidak sedarnya kita sedang memberi ruang kepada mereka untuk menjual ubat di mata rakyat.

Kita harus profesional dengan pujian Neealofa pada KJ tu. Jangan sampai ianya menjadi ruang kepada puak pakatan untuk balun ketua pemuda kita yang anak jantan sifatnya.

Tolonglah mana-mana artis jelita puji Mat Sapu aka Normah bau lekat kat hidung...Abg Mat pun nak jugak...

No comments:

Post a Comment