Monday, April 4, 2011

Video seks: Thailand atau Kuala Lumpur?



“Sekarang orang cakap bab agenda di Kuala Lumpur saja...belum lagi cakap bab agenda di Thailand,” katanya secara bersahaja.

Lima soalan berkenaan ialah berapa kali dalam tempoh dua tahun lampau Anwar pernah ke Thailand,siapa yang menyambutnya setiap kali ke sana,siapa yang menempah bilik hotelnya,siapa yang membayar bil hotelnya dan siapa yang bersamanya sepanjang di sana.

“You pi tanya dia...tengok apa dia jawab,”kata Eskay sambil mengakui beliaulah orangnya.

Namun katanya jika Anwar cakap banyak beliau akan ‘ membuka a can of worms’ (mendedahkan pekung) di Thailand pula.

Ketika didesak Eskay tetap enggan memberitahu apa maksud pekung ‘a can of worms’ itu.

Dari cara beliau bermain dengan kata-kata – satu kesimpulan dapat dibuat ialah ada ‘ bom’ yang mungkin meletup pasal Anwar di Thailand pula selepas ini. (dipetik dari agendadaily.com semasa perjumpaan dengan Datuk Trio).

Ini adalah jawapan kepada persoalan yang berlegar di kepala Nik Nazmi bekas Setiausaha Sulit Nuar Berahim yang mempersoalkan lokasi video itu dirakam.

Kita tunggu dan lihat mungkin akan ada pula angin tsunami dari Thailand yang akan membawa pekung yang amat busuk ke Malaysia.

Datuk Eskay seakan sudah memberi isyarat bahawa beliau bukan sekadar cakap-cakap kosong..Mungkinkah video yang di upload di You Tube semalam adalah petanda awal bahawa akan ada ledakan seterusnya yang puncanya adalah dari Thailand..Yang berlaku di Malaysia masih lagi rahsia..Macam permainan sepaktakraw pula di mana Malaysia dan Thailand adalah musuh tradisi..Mana lebih kuat dan bermutu..Tunggu sahaja..

2 comments:

  1. wooit heheheh klu aku tengok gambar atas macam papa rogol anak plak kah kah kah wooit

    ReplyDelete
  2. Rakaman itu dikatakan dinuat pada 21 Feb 2011 menurut Datuk Eskay

    Dan satu lagi pula adalah video clip dari TV Selangor yang merakamkan Anwar Ibrahim di Mahkamah tinggi pada 22 Feb 2011 iaitu sehari selepas video lucah yang kononnya dibintangi oleh Anwar ..

    Bezakan dengan hati yang terbuka.. bukan dengan dendam yang membara..

    Adakah benar pelakon Video Lucah itu Anwar atau ianya adalah fitnah golongan haram jadah..

    Kita permudahkan segalanya.. 21 Feb 2011.. Anwar tak ada janggut.. tapi 22 Feb 2011 janggut Anwar sudah panjang.. atau adakah Anwar menggunakan janggut palsu?? Kalau bukan janggut palsu ubat pelebat janggut jenis apakah yang Anwar pakai?? Sehinggakan boleh tumbuh begitu lebat hanya dalam sehari?

    ReplyDelete