Friday, April 29, 2011

Video seks: Jangan suruh Nuar Berahim bersumpah



Dalam keadaan terdesak manusia sanggup melakukan apa saja. Sama sahaja keadaannya bila mana seseorang hampir lemas di tengah lautan..dapat berpaut pada sebiji kelapa atau sekeping papan sudah dikira sebagai satu rahmat besar.

Hari ini, Trio Datuk T, Datuk Eskay sudah melafazkan sumpah laknat ke atas dirinya sekiranya beliau menfitnah Nuar Berahim sebagai pelaku di dalam video seks yang hangat diperkatakan.

Biarpun adanya cubaan untuk menggagalkan upacara angkat sumpah itu tetapi tidak ada siapa yang dapat menghalangnya jika Allah swt mengizinkannya berlaku.

Sudah dua orang mengangkat sumpah laknat apabila berdepan dengan Nuar Berahim. Saiful yang mendakwa diliwat oleh Nuar Berahim dan hari ini giliran Datuk Eskay pula. Perdana Menteri juga sudah bersumpah dengan mengatakan yang beliau tidak mengenali Altantuya. Soalnya bila pula Nuar Berahim akan mengangkat sumpah?

Sumpah adalah untuk menegakkan kebenaran. Di dalam isu ini yang didakwa teraniaya adalah Nuar Berahim tetapi adalah sesuatu yang amat pelik bila orang yang didakwa teraniaya itu tidak mahu mengangkat sumpah.

Nuar Berahim terkenal dengan pergerakan yang amat licik. Tidak mungkin kita lupa bagaimana liciknya beliau mencari perlindungan di kedutaan Turki, bagaimana beliau mempengaruhi minda dengan perlakuan sakit pinggang, disuntik Asenik dan bermacam lagi pergerakan licik yang hanya mahu menagih simpati dan mempengaruhi minda.

Bukanlah sesuatu yang amat mengejutkan jika pada suatu hari nanti, Nuar Berahim akan tampil untuk mengangkat sumpah jika itulah jalan dan pilihan terakhir yang ada pada beliau untuk menyelamatkan hayat politiknya. Seperti kata rakan blogger Putramerdeka, Nuar sanggup melakukan apa sahaja demi kepentingan politik.

Bayang sahaja apa akan berlaku, di saat kita menghadapi detik Pilihanraya Umum ke 13, Nuar Berahim tampil dan mengangkat sumpah? Pastinya minda orang ramai akan terpengaruh dan tidak kurang pula yang akan menjadi was-was dan seterusnya bersetuju bahawa Nuar Berahim telah dianiaya. Mungkinkah apa yang ada di dalam kepala Nuar Berahim sekarang bahawa SUMPAH akan menjadi senjata terakhir di dalam menyelamatkan hayat politiknya yang sudah menampakkan tanda noktah?

Kalau berguru dengan wali selipar yang boleh mengatakan orang yang berzina boleh diampunkan oleh Allah swt dalam sekelip mata, jangan pula kita hairan jika bersumpah akan dilakukan sebagai talian hayat yang pastinya memberikan impak yang besar biarpun menidakkan hukum agama.

Jangan kita terjerat di antara sumpah demi agama dan sumpah untuk hayat politik..bisikan syaitan ada di mana-mana..Inilah janji iblis..Inilah jerat yang bukan dicipta manusia tetapi sememangnya janji iblis untuk menyesatkan manusia sehingga matahari terbit dari Barat.

Wallahualam..

No comments:

Post a Comment