Wednesday, April 27, 2011

Video Seks: Ngankung Esok!!!


Pesanan: Selepas selesai bermain, sila basuh tangan anda kerana mungkin ada kotoran yang tertinggal di tangan anda..jangan ragu-ragu dengan DNA anda kerana DNA akan berada di mana-mana termasuk di berus gigi dan sebagainya..


Kepada kaki-kaki nombor pastinya esok akan membanjiri kedai agensi nombor ramalan itu. Malam ini sekali lagi kaki-kaki nombor diberi 'hint' atau 'cai' tentang kemungkinan nombor yang akan keluar esok.

Video seks Part 1..tempoh yang didedahkan adalah selama 1 minit 47 saat..dan hari ini video seks Part 2 juga tempohnya 1 minit 47 saat. Jadi, jika benarlah ini hint yang diberikan mungkinkah nombor yang akan naik esok 147? Soalnya apakah satu lagi digit? Tapi itu bukan persoalannya kerana kaki nombor pasti tahu apa yang perlu di cai kan untuk mendapat 1 lagi digit.

Kepada kaki nombor harus berterima kasih kepada pelakon yang dianugerahkan dengan kelebihan sedemikian rupa..

Kalau ikut perut pelakon dalam video itu, buncit boleh jadi menggambarkan angka 0. Tapi oleh kerana ada 2 pelakon, mungkin saja digit 2 akan menjadi pelengkap kepada 4 digit yang dicari? Keseluruhan daripada video itu dikatakan mengambil masa 20 minit? Jadi mungkin benarlah angka 2 dan angka 0 boleh diguna pakai.

Apa pun, kaki-kaki nombor bolehlah ngangkung untuk dapatkan satu lagi digit yang belum selesai.

Aku sekadar beri hint kepada kaki nombor..kalau betul-betul naik nombor itu, aku cuma minta kau orang belikan lah jam Omega pada aku..

Aduhai...Ini benar-benar reformasi ngankung!!!

1 comment:

  1. 2147...sape beli aku pelupuh.....yenna! ape nombor2 ni....

    ReplyDelete