Saturday, December 26, 2009

Bagaimana Najib terlepas pandang??



Macam tulah tajuk yang Harakahdaily gunakan di dalam kes kehilangan enjin kapalterbang semasa Najib menjadi menteri pertahanan.

Jebat pula nak gunakan tajuk 'Bagaimana seluruh rakyat Kelantan dan seluruh pengikut PAS terlepas pandang' semasa Nik Aziz melantik menantu kesayangannya menjadi CEO?

Seorang menteri mungkin terlepas pandang di dalam menjaga segala inventori yang berjumlah beribu ribu unit malah mungkin berpuluh ribu unit di kementeriannya tetapi bagaimana mungkin seluruh rakyat negeri Kelantan dan ratusan ribu penyokong PAS terlepas pandang apabila Nik Aziz melantik menantunya, orang yang begitu hampir dengannya menjadi CEO.

"Kuman di seberang laut nampak, gajah di depan mata tak nampak" aduhai..ramai yang buta..Tak hairan kalau setakat buta mata tetapi buta mata hati lebih merungsingkan..

4 comments:

  1. Salam bro, betul sangat dengan pendapat tuan... terlalu ramai manusia jumud dalam PAS sehingga tidak nampak kemungkaran pemimpin-pemimpin mereka....

    ReplyDelete
  2. itulah hakikat yang berlaku pada penyokong2 tegar PAS yang terlalu taksub dengan pemimpin mereka..semua yang orang lain lakukan adalah salah dan semua yang mereka lakukan adalah benar...penyakit buta hati..

    ReplyDelete
  3. SLM BRO..PAK AJIS DH 'BUTEKAN MATA HATI' DIORANG DGN FATWA2 MERAPU. SBB TU MUKE BALACI2 PAS SEKOR2 DH MCM ZOMBIE KEHKEHKEH

    ReplyDelete
  4. black magic bro jeff..kemenyan seguni..ahaks

    ReplyDelete