Thursday, December 3, 2009

Harakahdaily:UMNO perlu mencontohi DAP dengan minta maaf?




----PERANGAI MACAM NI YANG HARAKAHDAILY SURUH UMNO CONTOHI? KIRIM SALAM......

Kenapa harus UMNO meminta maaf? Apa salah besar yang UMNO telah lakukan hinggakan harus memohon maaf secara terbuka seperti yang disarankan oleh Harakahdaily?Kenapa harakahdaily katakan yang UMNO harus mencontohi DAP?

Kenapa harus disalahkan UMNO dengan insiden kepala lembu di SUK Selangor dan kenapa harus disalahkan UMNO dengan membakar gambar Ketua Menteri Pulau Pinang? Mengapa sesuka hati menfitnah UMNO dengan insiden insiden yang melibatkan pemimpin pemimpin Pakatan Sewel? Mengapa tidak menyalahkan pemimpin pemimpin Pakatan Sewel yang terang terangan memijak gambar ADUN ADUN Bebas dalam keadaan cukup jelas gambar yang mereka memijak gambar ADUN ADUN itu? Mengapa UMNO perlu disalahkan?

Mengapa tidak disarankan agar Pakatan Sewel memohon maaf kepada bekas bekas tentera dan balu balu bekas tentera yang menentang komunis dengan kemahuan mereka membawa pulang Chin Peng??Mengapa tidak disarankan kepada Pakatan Sewel untuk mencontohi UMNO kerana ketegasan menentang idea untuk membawa kepala komunis tersebut ke Malaysia?

Jebat ingin sarankan kepada Pakatan Sewel untuk memohon maaf kepada semua rakyat Malaysia termasuk Baginda Sultan Perak kerana Pakatan Sewel telah banyak mencetuskan keadaan huru hara di Malaysia. Adakah UMNO yang perlu meminta maaf apabila ahli Pakatan Sewel baring di tengah jalan menghalang kereta Tuanku di Perak?

Apa kata Pakatan Sewel meminta maaf kepada UMNO dan mengucapkan terima kasih kepada UMNO kerana jasa mereka kepada Malaysia. Kedamaian dan segala kemudahan di dalam Malaysia yang turut dinikmati oleh Pakatan Sewel dan kuncu kuncunya adalah usaha UMNO dengan berkat dan keizinan Allah jua..Apa sumbangan Pakatan Sewel terhadap Malaysia??

No comments:

Post a Comment