Saturday, August 2, 2014

Selamat Hari Raya Rakyat PAS..!!!


PAS tidak keluar Pakatan Rakyat kata Setiausaha Agungnya. Menafikan kesahihan surat di atas.

Sudah kita duga bahawa surat ini adalah palsu.

Rakyat PAS tidak perlu melatah dengan menuding jari bahawa surat ini adalah ciptaan orang orang UMNO.

Orang orang UMNO pun sebenarnya tidak mengharapkan untuk PAS keluar Pakatan dan menyertai UMNO atau Barisan Nasional.

Cukuplah sekadar mengharapkan PAS keluar daripada Pakatan dan berdiri sebagai parti tunggal. Cukup lama PAS berjuang dan berdikari. Tanpa PKR dan DAP. PAS tetap megah dan berupaya.

Tanpa PAS...mana mungkin DAP berkuasa di Pulau Pinang..tanpa PAS..mana mungkin PKR berkuasa di Selangor. Semuanya kerana jasa PAS.

Sekali lagi kita menyeru rakan seagama kita di dalam PAS..langkah anda meninggalkan Pakatan Rakyat adalah langkah kanan. Kami orang orang UMNO tidaklah terdesak  mahukan penyertaan PAS ke dalam UMNO atau Barisan Nasional tetapi kami sekadar mahukan anda rakan seagama kami bebas bersuara dan berjuang memartabatkan Islam.

Jauh daripada itu..kami tidak rela anda rakan seagama kami dibentak bentak dan diarah arah oleh mereka yang cemburukan Islam. 

Ikhlas kata...sebesar mana pun jurang beda pendapat politik kita..kalimah kita tetap satu. Mereka mencubit peha anda orang orang PAS..peha kami orang orang UMNO turut sama terpalit ngilunya...!!!

Carik carik bulu ayam!!!

p/s: Kita makan ketupat dan rendang yang sama!!

5 comments:

  1. Org UMNO ni duk bodo situ lah tak habis2 nk tebiang dgn bangsa PAS. Pdahal sejak 30thn dulu PAS caci maki hina dn kafirkan UMNO berperang musuh tanpa had. Bodoh UMNO ni baik xbertempat.. Ibarat nk tunjuk baik pd pembunuh. Konon cubit paha kiri kanan teras.. Woii puak UMNO dh bngsa PAS berpuluh tahun duk reject dn kafirkan korang.. Xphm2 lg ker.. Nk jilatt apa lg dgn PAS. ?!! Xbuka mata lg ker seluruh pimpinana PAS kutuk dan hina UMNO wpun mreka tersepit.. Macai bwh PAS korang ingt mcm macai UMNO ker? Mreka taat pd pemimpin dn harakah. UMNO jer yg suka cantas dn maki lawan pemimpin sndiri!

    ReplyDelete
  2. Mengapa orang Cina berbondong menyokong DAP dgn meninggalkan MCA?.Ini semua adalah kerana keyakinan mereka bahawa DAP akan berjaya mengusai Malaysia dgn bantuan PKR dan PAS.Sokongan Pas kepada PR adalah merupaka tonggak utama ,mengapa Cina sanggup meninggalkan MCA.Sekiranya PAS tidak bersama PR dan harapan PR utk menakluki Putrajaya gelap,DAP akan di tinggalkan oleh orang Cina,kerana orang Cina lebih mementingkan perniagaan mereka.Sekarang pun mereka sudah menerima kesan negetif bila PR gagal mengusai Putrajaya dalam pilihanraya ke 13 yg lalu,mungkin juga ada di antara mereka yg mula kesal terutama orang seperti pemilik YTL dan yg sama dgnnya.

    Sekiranya PAS keluar dari Pakatan,harapan PR utk menguasai Putrajaya sangat tipis, dengan itu orang Cina akan berbondong pula kembali kepada MCA dgn meninggalkan DAP.Inilah yg di takuti oleh DAP.Tony Phua membuat ugutan kepada PAS hanyalah untuk melindungi kerisauan DAP.Pas patut memahami perkara tersirat ini,dan perlu memperbaiki semula moral mereka sama ada kekal dalam Pakatan tapi menjadi ketua dalam kump-ulan tersebut, atau keluar dari Paktan dan membiarkan Pakatan menerima nasib sebenar mereka,semuanya langkah ini adalah posotif utk memulihkan kredebiliti Pas.

    ReplyDelete
  3. Salam Bro,cuba fikir-fikirkan nasib bangsa Melayu di negara kita ni ?

    ReplyDelete
  4. yang samdol nye pas lah trang2 kena bodo

    ReplyDelete
  5. Mereka rela di panggil hamba,dikudakan olih DAP dan dikeldaikan olih PKR,tetapi sesama Melayu yang benarx menegakkan Islam dimusuhi.

    ReplyDelete