Thursday, October 31, 2013

Lagi-lagi Hadi Awang..Jawablah..!!


Ada seorang pembaca hantar komen dan minta Jebat nukilkan apa yang beliau komenkan.

Jebat tidak arif dengan apa yang pembaca itu nukilkan justeru kepada sesiapa yang tahu berkenaan isu ini minta dijelaskan kerana setiap perkara itu perlu kepada pencerahan dan penjelasan.

AnonymousOctober 29, 2013 at 10:13 AM
Salam,

Boleh Kah Saudara Menulis Tentang Masjid Rusila atau Masjid Haji Hadi Awang

Berapa Lama Masjid Nie Nak Siap dan berapa Lama Kutipan Derma Orang Ramai Di buat?

Berapa Banyak Jumlah Kutipan, Berapa Banyak Yg Di Belanjakan Untuk Membuat Masjid?

Adakah sebarang Bentuk Rekod atau Catatan Pemberi Derma, Invois pembelian Barang2, Butir Perakaunan, Apakah Akaun2 Inin di audit..

Ataupon Sememangnya, Hadi Awang Tiada menyediakan kesuamnya, Tiada Rekod, Maka Hadi Awang dgn Sewenang2nya SONGLAP, MANUPULASI, MENYALAH GUNAKAN WANG TERSEBUT?

Masjid Ini Mengambil masa dari seawal 1977 ke 1978 hinggalah ke 2003.. Bila Hadi Awang jadi Menteri besor barulah maju sikit.. pastu bengap balik ...

apebenda citer Hadi Awang, Kalau Semua Orang Rusila BUTA PEKOK Mata, bial orang tepi dia beri Perkhaborannya...

Siasatlah Semua Blogger... 
Inilah Pekong Hadi Awang Yg Menggunakan Agama Untuk Pelbagai Kepentingan Selama Ini...

Tidak ada satu huruf pun yang Jebat ubah daripada komen pembaca itu. 

Sama ada Hadi Awang sendiri atau sesiapa sahaja yang arif dan tahu berhubung perkara ini untuk MEMBERIKAN PENCERAHAN....

2 comments:

  1. Minta SPRM turun menyiasat pengurusan kewangan Masjid ini... Jabatan Audit juga boleh turur serta... Kita minta jangan sorokkan kelemahan dan kepincangan disebalik jubah dan serban..

    ReplyDelete
  2. Masjid ini mengambil masa yang terlalu lama untuk siap, dibangunkan menjadi 3 tingkat. Penulis Blogger boleh mendapat gambar2 masjid daripada unit pemerhati spt Jabatan Polis - Unit Intipan Politik, Jabatan Bomba - Unit Pengubahsuain, Majlis Perbandaran Marang, Pegawai Daerah dsbnya.
    Tentang Laporan Kewangan Masjid, berapa banyak wang di kutip hasil derma orang ramai, badan2 NGO, Badan Politik Pembangkang DSBnya, bolehlah buat teme-janji dgn Hadi Awang atau Unit Selia Masjid tersebut.

    Kita nak tengoh, Seorang Yg Digelar Ulamak, Pentafsir Al-Quran, Pemecah Belah Umat Islam SELURUH KAWASAN BERKEDATAN MASJID, Amanat Hadi Awang telah menyebabkan Umat Islam bermusuhan - Anak Tidak Menghormati Ibu Bapa, Putus Hubungan Silaturahim Adik beradik, anak -Ibu-Bapa-Saudara Mara Pulau Kenduri Kahwin, Sembahyang 2 Masjid Berdekatan, Sembahyang 2 Iman dsgnya, Makanan haram.. dan banyak lagi yang diharamkan oleh Hadi Awang ini.

    Jadi Kita boleh tengok siapa dia MELALUI Masjid Rusila Yg Menyimpan SeJUTA Pekung Hadi Awang.... Siapa Hadi Awang Yang Sebenarnya!!!!

    BERANI KERANA BENAR, YANG HAQ DAN YANG BENAR @ Zam Kata @ Din Turtle @ Medan tempur@Putera Merdeka@OSTB-Pak Syed@Unspinners@Aku Peduli Apa dll.

    ReplyDelete